۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۸۷۵۰۴
امام جمعه همدان:

نباید به آمار و ارقام دلخوش کرد

آیت الله طه محمدی گفت: نباید به آمار و ارقام دل خوش کرد و زمانی می توانیم با صراحت از دستاوردها صحبت کنیم که عمق نشاط و شادابی را در جامعه مشاهده کنیم.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر امروز در همایش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس کانون های مساجد، با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه اظهار داشت: توجه به فرهنگ از اولویت های جامعه و دین است.

وی با اشاره به جایگاه برنامه های مذهبی و جلسات معرفتی در جامعه اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم در جامعه، برگزاری و ترویج جلسات معرفتی و بصیرتی در جامعه است.

امام جمعه همدان با بیان این که کانون هی فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در تربیت افراد در جامعه ایفا می کند ابراز داشت: ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی و همچنین تربیت افراد از حیث قرآنی و هنری در کانون های فرهنگی مساجد اتفاق می افتد.

وی با بیان این که باید از ظرفیت فضاهای فرهنگی نهایت استفاده را ببریم گفت: باید در زمینه مدیریت و نحوه استفاده از فضاهای فرهنگی در جامعه بررسی های لازم صورت گیرد.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: نباید به آمار و ارقام دل خوش کرد و زمانی می توانیم با صراحت از دستاوردها صحبت کنیم که عمق نشاط و شادابی را در جامعه مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اهمال برخی افراد در مسؤولیت خود ابراز داشت: برخی قرص به من چه مصرف کرده اند و نباید به ین افراد برای اداره جامعه میدان داد.

امام جمعه همدان در پایان با اشاره به جایگاه علم در جامعه و سعادت آن اظهار داشت: نباید مسؤولیت امور را به افراد غیر کاردان سپرد و کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در این زمینه فعالیت کنند./202/979/ب1

ارسال نظرات