۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۸۷۴۷۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مطالبه مهم ائمه جمعه تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان اقتصاد مقاومتی را از مطالبه های مهم ائمه جمعه عنوان کرد و گفت: با تبیین مؤلفه ها و شاخص های اقتصاد مقاومتی باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور گام برداشت.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، بعداز ظهر امروز در سی و سومین گردهمایی ائمه جمعه لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه امام جمعه از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب می شود، گفت: موجب افتخار است که در زمره این مجموعه قرار داریم.

وی با بیان اینکه نماز جمعه از شئون ولایت است، افزود: مسؤولیت ائمه جمعه در این عرصه بسیار سنگین است و امام جمعه بودن توفیقی بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ائمه جمعه بر جایی تکیه زدند که جای معصوم است، عنوان داشت: مشکلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی مردم متوجه امام جمعه است و این مهم رسالت ائمه جمعه را سنگین می کند.

دغدغه مهم ائمه جمعه معیشت و بیکاری مردم است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مهم ترین دغدغه ائمه جمعه مسأله معیشت و بیکاری مردم است، گفت: ائمه جمعه مایه آرامش جامعه و پیگیر مشکلات مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان پاسخگو بودن، مردم دار بودن، مردم را در صحنه نگه داشتن، بصیرت افزایی، اصلاح باور  و  اخلاق مردم  را از دیگر مسؤولیتهای خطیر ائمه جمعه عنوان کرد.

وی در ادامه مطالبه مهم ائمه جمعه را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: ائمه جمعه در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و  در تبیین سیاستهای آن سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات برای ملت و کشور مهم و سرنوشت ساز است.

وی با اشاره به پیش رو بودن مسأله انتخابات در اوایل سال آینده، بیان داشت: انتخابات برای ملت و کشور سرنوشت ساز است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به نقش ائمه جمعه در راستای دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و تبیین شاخصها و معیارهای انتخاب فرد اصلح اشاره و عنوان کرد: ائمه جمعه باید در سخنرانی ها مؤلفه های فرد اصلح را بیان کرده و از آسیبهای قوم گرایی و قبیله گرایی جلوگیری کنند./9459/202/ب2

ارسال نظرات