۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۸۷۴۰۵
همزمان با آخرین روزهای سال؛

هفدهمین شماره فصلنامه علمی طیبات منتشر شد

هفدمین شماره فصلنامه علمی طیبات حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان همزمان با آخرین روزهای سال 95 با بررسی ویژه موضوع اربعین حسینی منتشر شد.
طیبات زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، هفدمین شماره فصلنامه علمی اطلاع رسانی طیبات حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان همزمان با آخرین روزهای سال 95 با بررسی ویژه ابعاد مختلف اربعین حسینی، منتشر شد.

بنابر این گزارش؛ اربعین حسینی به عنوان یکی از عظیم ترین کنگره های شیعی و اسلامی در سال های اخیر شناخته شده که با توجه به استقبال بسیار بالا و چشمگیر مردمی از آن، می طلبد اساتید و طلاب با مقالات و سخنرانی های  علمی و جامعه شناختی دقیقی به بررسی این پدیده بزرگ بپردازند؛ که البته فصلنامه طیبات در هفدهمین شماره خود در همین راستا اقدام نموده و با مقالاتی از سوی طلاب و اساتید این مدرسه علمیه به بررسی اربعین حسینی از زوایای مختلف پرداخته است.

نگاهی به ابعاد مختلف مراسم اربعین حسینی، بررسی اقوال اربعین، کلام ولایت در موضوع اربعین حسینی، آیه های نور و عاشورا هنوز به شب نرسیده است از جمله مقالات و مطالبی است که در این شماره از فصلنامه طیبات به صورت به بررسی موضوع اربعین حسینی پرداخته است.

مصاحبه با حجت الاسلام یحیی جهانگیری، مبلغ بین المللی، متن سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در مورد شهدای حله و خاطره نویسی اربعین حسینی از زبان یک زائر از دیگر مطالبی است که در هفدهمین شماره فصلنامه طیبات به چشم می خورد.

گفتنی است؛ فصلنامه علمی اطلاع رسانی طیبات حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان از جمله نشریات موفق حوزوی استان زنجان است که تاکنون دو بار موفق به کسب رتبه سوم در جشنواره نشریات حوزه های علمیه کشور شده و هر روز نیز با تدبیر کادر مدیریتی مدرسه، بر غنای مطالب خویش می افزاید./949/204/ب2

ارسال نظرات