۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۴۸۷۳۹۹
آیت الله موسوی اصفهانی:

ایستادگی و مقاومت تنها راه مقابله با مشکلات است

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: با وجود مشکلاتی مانند رکود و تورم، مردم به نظام اسلامی اعتقاد و اعتماد دارند و می دانند که تنها را مقابله با مشکلات ایستادگی است.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در دیدار با مسؤولان و کارکنان اطلاغات سپاه استان همدان که شب گذشته برگزار شد با اشاره به جایگاه امنیت در جامعه، اظهار داشت: امنیت یکی از ارکان زندگی بشر است و بدون آن امکان حیات وجود ندارد.

وی قدردانی و شکرگزاری در برابر خداوند را نسبت به مسأله امنیت امری مهم توصیف کرد و گفت: همه مردم باید قدردان کسانی باشند که جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند تا ما بتوانیم آزادانه در جامعه فعالیت کنیم و دغدغه امنیت نداشته باشیم.

استاد حوزه علمیه همدان صادر کردن انقلاب و حفظ و حراست از انقلاب را دو وظیفه مهم بر دوش جامعه دانست و گفت: روش تربیتی اسلام به گونه ای است که جوانان ما برای دفاع از حریم آل الله در کشوری دیگر به مجاهدت می پردازند و این برگ زرینی در تاریخ اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا دو نعمت پنهان وجود دارد که نخست سلامتی و دوم امنیت است و  و اگر امنیت در جامعه موجود نباشد هیچ کس نمی تواند رسالت اصلی و واقعی خود را دنبال کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: در زمان حاضر اطاعت و پیروی از رهبر معظم انقلاب بر ما واجب شرعی است و باید دانست که در زمان غیبت، حرف و کلام ایشان، حرف و کلام امام معصوم است.

وی مشکل آل سعود را در فاصله گرفتن با ولایت و اولی الامر دانست و گفت: آل سعود بر این اعتقاد هستند که حافظ قرآن، حرم امن الهی و سنن پیامبر هستند در حالی که به انحراف رفته اند.

آیت الله موسوی اصفهانی اظهار داشت: خدامحوری در همه کارها باید مورد توجه قرار گیرد و خدامحوری و خداشناسی دو گام مهم در در رسیدن به تعالی معنوی است.

وی در پایان با اشاره به مسأله معیشت و مشکلات ناشی از آن، گفت: با وجود مشکلاتی مانند رکود و تورم، مردم به نظام اسلامی اعتقاد و اعتماد دارند و می دانند که تنها را مقابله با مشکلات ایستادگی است./979/202/ب2

ارسال نظرات