۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۴۸۷۳۶۳
نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب:

دشمن از روحیه شهادت طلبی جوانان هراسان است

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه دشمن از روحیه شهادت طلبی جوانان ما هراسان است، گفت: امروز به برکت شهدا از هیچ قدرتی خوف و هراس نداریم و نه تنها آمریکا بلکه تمام قدرت‌های دنیا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
حجت الاسلام ولایی

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز،  حجت الاسلام ابوالفضل ولایی امشب در آیین افتتاح خانه شهید حوزه علمیه بناب اظهار داشت: حوزه‌های علمیه ولی‌عصر (عج) در سایه مدیریت شایسته با وجود حضور طلاب آن در میدان جنگ هیچ گاه تعطیل نشد، و تحصیل در آن ادامه داشت.

وی با اشاره به مقام والای شهدا، ابراز داشت: همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند «مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند»، امروز عزت و شرف ایران در گرو تداوم مسیر شهدا است، بنابراین وظیفه امروز ما آن است که مبلغ مسیر شهدا باشیم و علم ما باید هدایت‌گر باشد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب با اشاره به امنیت بی نظیر ایران، تصریح کرد: هیچ کشوری به میزان ایران دشمن ندارد و با وجود این میزان دشمن از امنیت و اقتدار بالایی برخوردار است و این شهدا است که به جامعه ایران امنیت و آرامش را ارزانی کرده اند.

وی ابراز داشت: امروز به برکت شهدا از هیچ قدرتی خوف و هراس نداریم و نه تنها آمریکا بلکه تمام قدرت‌های دنیا هیچ غلطی نمی توانند بکنند و همه به برکت شهدا و روحیه شهادت طلبی جوانان است.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت نفوذ بالای خود در منطقه دشمنان را کلافه کرده است، افزود: معتقدیم که آمریکا با وجود این شهدا و داشتن روحیه شهادت‌طلبی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند./102/854/ب1

ارسال نظرات