۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۸۷۳۱۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان:

حمایت از رهبری مهمترین معروف است

حجت الاسلام خیور گفت: مردم باید در جامعه امروزی کارهای خوب و نیک را بسط وگسترش دهند و با تبعیت از امام زمان(عج) و حمایت از رهبری نظام را که مهم ترین معروفات است ترویج دهند.
حجت الاسلام خیور

حجت الاسلام علی خیور، رییس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات فراموش‌شده دین ما است.

وی سیره حضرت زهرا(س) را تأکید بر امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: وقتی روش زندگانی این بانوی مکرم را مورد مطالعه قرار می‌دهیم متوجه می شویم که برای این دو امر مهم و اساسی تلاش فراوان کردند.

حجت الاسلام خیور افزود: حضرت زهرا(س) بعد از رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام مشاهده می کردند که این دو امر مهم دارد در حال از بین رفتن هستند و نادیده گرفته می شوند؛ از این رو لازم دیدند که خودشان آمر به معروف و ناهی از منکر باشند و رسالت خود را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: بانوان با الگوگیری از بزرگ بانوی اسلام حضرف فاطمه(س) در راستای احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی گام بردارند و مانع از کمرنگ شدن این دو اصل مهم و اساسی انقلاب شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی زاهدان با اشاره به این نکته که حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی منکرات جامعه خود را به مردم نشان می‌دادند تا مردم از انجام منکرات نجات پیدا کنند، اذعان کرد: نقش ما در دنیا برای نهادینه سازی این مهم آن است که اساس اعتقادات ما به این دو واجب الهی افزایش یابد و این دو را نادیده نگیریم و اجرایی کنیم.

وی با تأکید بر حمایت از رهبری نظام به عنوان یک معروف بیان کرد: مردم باید در جامعه امروزی کارهای خوب و نیک را بسط وگسترش دهند و با تبعیت از امام زمان(عج) و حمایت از رهبری نظام را که مهم ترین معروفات است ترویج دهند.

وی در پایان تصریح کرد: اجرای معروفات سبب رشد نیکی ها در جامعه می شود و اگر این مهم اجرایی نشود مردم از اصل و اساس آنچه که خواست و دستور خدا است، فاصله خواهند گرفت و منکرات رواج می‌یابد./303/831/ب1

ارسال نظرات