۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۴۸۷۲۷۵
در درس خارج آیت الله موسوی جزایری صورت گرفت؛

تجلیل از ممتازان طلاب حوزه علمیه ولی عصر اهواز در آزمون سالانه کشور

مراسم تجلیل از ممتازان طلاب حوزه علمیه حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز در آزمون سالانه کشوری در درس خارج آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
تجلیل از ممتازان طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تجلیل از ممتازان طلاب حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز در آزمون سالانه کشوری امروز در درس خارج آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و زعیم حوزه های علمیه استان برگزار شد.

براساس این گزارش، هر ساله در میان حوزه های علمیه سفیران هدایت کشور آزمون سراسری برگزار می شود که در سال تحصیلی جاری نیز این آزمون برگزار شد و باتوجه به ارزیابی های انجام شده حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز در رتبه جمعی موفق به کسب مقام برتر شده است.

بنابراین گزارش، مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم سالانه از طریق این آزمون طلابی را به عنوان طلبه ممتاز در مقاطع گوناگون معرفی می کند که در سال تحصیلی جدید حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز توانسته از 22 نفر در کل کشور 11 طلبه را به نام خود ثبت کند.

در ادامه گزارش، حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به موفقیت این حوزه علمیه در آزمون سراسری مدارس سفیران هدایت کشور، اظهار داشت: این موفقیت یک حرکت بزرگ در حوزه علمیه است و هدایای ویژه طلاب ممتاز از سوی حجت‌الاسلام نبوی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه کشور نیز ارسال شدند.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به این که مراسم تجلیل از ممتازان طلاب این حوزه علمیه در آزمون سالانه کشوری در درس خارج آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و زعیم حوزه های علمیه استان برگزار شد، افزود: وی در این مراسم گفت: کسب این موفقیت حاصل تلاش و فعالیت طلاب و دست اندرکاران حوزه علمیه است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که کسب موفقیت مذکور افتخاری برای حوزه های علمیه خوزستان است که نزدیک به نیمی از طلاب ممتاز آزمون سراسری کشور را دانش پژوهان این حوزه علمیه تشکیل می دهد، گفت: این موفقیت حاصل کوشش طلاب، دلسوزی و فعالیت های قابل توجه اساتید و رسیدگی فردی از لحاظ علمی به طلاب است.

وی با اشاره به این که در حوزه های علمیه باید به دنبال تربیت طلبه جهادی از نظر علمی، بصیرتی، اخلاقی و تهذیبی برای جامعه باشیم، بیان داشت: آزمون سراسری مرحله نخست هدف این حوزه علمیه است و چشم انداز حوزه علمیه عمل به مطالبات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر رشد طلبه جهادی در جامعه است.

گفتنی است، حجج الاسلام میثم قاسمی، میلاد صداقت، محمدامین خمیدی، حمید پناهی شمس، علی واعظی مقدم، احسان ناصری و طلبه مصطفی رستمی، محمدصادق بنده خدا، حسن حامدی، احمد پورداوودی، سید ابوطالب حسینی 11 نفر ممتاز حوزه علمیه حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز در آزمون سالانه کشوری هستند./204/9453/ب1

ارسال نظرات