۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۸۷۲۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیریت صحیح فضای مجازی تهدید را به فرصت تبدیل می کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش اثرگذار مدیریت در استفاده از فضای مجازی، گفت: با مدیریت صحیح استفاده از فضای مجازی می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان، مجمع مشورتی جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: فضای مجازی می تواند فرصت و یا تهدید باشد.

وی با بررسی آسیبهای فضای مجازی افزود: با توجه به گستردگی این فضاها باید مدیریت صحیح صورت گیرد تا بتوان در برابر آسیبها مقاومت کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مدیریت نقش بسزایی در استفاده از فضای مجازی دارد و آن را می تواند به فرصت و یا تهدید تبدیل کند، خاطرنشان کرد: با مدیریت صحیح و به موقع باید جلوی آسیبها گرفته شود.

وی با تأکید بر ترویج راه های استفاده صحیح از فضای مجازی، عنوان داشت: این اقدامات نیازمند بصیرت افزایی و آگاه سازی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه از موانع مهم پیش روی جوانان و جامعه امروزی فضای مجازی است، افزود: با آموزش استفاده صحیح از این فضا باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی با یادآوری اینکه دشمنان پس از ناامیدی از جنگ سرد با ایران، جنگ نرم را در پیش گرفتند، بیان داشت: دشمنان در قبال جنگ نرم به دنبال آسیب رسانی به فرهنگ و اعتقادات جامعه به ویژه نسل جوان هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فرصتهای استفاده از فضای مجازی را باید به کار برد، خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی باید برای امورات مثبت و تأثیرگذاری همچون تبلیغات دین، بیان حرف حق در دنیا و رسوا کردن دشمنان به کار گرفته شود.

وی متلاشی کردن خانواده ها، ترویج بد اخلاقی ها در جامعه و از بین بردن خلاقیت و ابتکار جوانان را از آسیبهای فضای مجازی دانست که باید نسبت به این مهم هوشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی دشمن در راستای  استفاده غلط در فضای مجازی، اظهار داشت: بصیرت بخشی و هوشیاری نسبت به توطئه های فرهنگی دشمنان وظیفه ای همگانی است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه تصریح کرد: مسؤولان دستگاه های اجرایی، نهادهای فرهنگی، حوزه و روحانیت و آموزش و پرورش در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشند./9459/202/ب2

ارسال نظرات