۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۸۷۲۳۰
آیت الله سلیمانی:

سخنان رهبر انقلاب سرلوحه فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه  فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود اعضای شورای فرهنگ عمومی استان بیش از پیش در راستای اجرای مصوبات جلسات شورا در سال آتی تلاش و همت کنند.

آیت الله سلیمانی بیان کرد: همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در جهت ارتقای فرهنگ عمومی استان ضروری است و این مهم باید در تمامی ابعاد مورد توجه باشد.

سپس حسین مسگرانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان نیز اظهار داشت: مصوبات جلسه در خصوص موضوعاتی همچون سبک زندگی و خانواده، اخلاق عمومی، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی و سرمایه  اجتماعی است که  این مصوبات از اولویت‌های این شورا در سال 96 هستند.

وی افزود: بسط و گسترش عدالت اجتماعی، وجدان کاری و انضباط اجتماعی، مسؤولیت پذیری، تقویت روحیه کار جمعی و توجه به مصالح ملی و جمعی، روزی حلال، خردورزی و منطق گرایی، ساماندهی و گسترش فعالیت‌های مردمی در عرصه فرهنگ از جمله زیر مجموعه های بخش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی است که برای پرداختن به آن در سال 96 مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است در این نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی استان هر یک به بحث و تبادل نظر در رابطه با مسائل و مصوبات مطرح شده در جلسه پرداختند.

همچنین در پایان شصت و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سیستان و بلوچستان از اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در سال 95 تقدیر به عمل آمد./202/831/ب1

ارسال نظرات