۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۸۷۱۰۷
معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20:

طرح مادران آسمانی در شهرری برگزار می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) طرح مادران آسمانی با بازدید از 150 مادر شهید در شهرری برگزار می‌شود.
مسلمی مادران شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: با آغاز سال جدید برنامه‌های متنوعی از سوی شهرداری منطقه 20 برای مردم شهرری تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اسکان مسافران نورزوی، بیان داشت: ما در سال جدید همانند سال گذشته مساله اسکان مسافران نوروزی را در منطقه سلمان فارسی ضلع شرقی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خواهیم داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 ادامه داد: همزمان با روز طبیعت در 60 بوستان شهرری ایستگاه ورزشی خواهیم داشت همچنین به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) طرح مادران آسمانی با بازدید از 150 مادر شهید به صورت مردمی انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال 95، گفت: در روز درختکاری در بوستان زنبق تحت عنوان یادمان شهدا کاشت هزار نهال را داشتیم.

حجت الاسلام مسلمی با بیان اینکه در راستای محرومیت زدایی، روستاهای محلات محروم را در اولویت قرار دادیم و به آنها رسیدگی داشتیم، عنوان کرد: گروه‌های جهادی پزشکی و فرهنگی با حضور در مساجد محلات و روستاهای محروم طی دو بازه زمانی ارتحال امام و دهه فجر خدمات خود را به نیازمندان ارائه دادند و در ایام نوروز هم این خدمات ارائه خواهد شد./202/813/ب1

ارسال نظرات