۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۸۷۰۰۸
آیت الله علما:

تولیدات فرهنگی غنی داخلی جایگزین فرهنگ وارداتی شود

آیت الله علما گفت: باید تولیدات فرهنگی غنی داخلی جایگزین فرهنگ وارداتی شده و با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب، نواقص تولیدات داخلی نیز مرتفع شود.
دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر کل ارشاد کرمانشاه آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست با مدیر کل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت: امروز تهاجم فرهنگی یکی از مهمترین مقوله هایی است که باید مدنظر همه مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره هوشیارانه نسبت به نفوذ فرهنگی دشمنان هشدار داده و مسأله نفوذ فرهنگی مهمترین دغدغه ایشان در طی نزدیک به 25 سال بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان با تمام قوا به دنبال انحراف در جوامع اسلامی و ایجاد شبهه افکنی در میان نسل جوان هستند بنابراین ما باید در مقابل این تهدیدات تمهیداتی را بیاندیشیم.

آیت الله علما تأکید کرد: مقابله با تهدیدات از مهمترین وظایف ارگانهای فرهنگی و به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید قاطعانه در مقابل این تهدیدات ایستادگی کنند.

وی در ادامه بیان داشت: باید تولیدات فرهنگی غنی داخلی جایگزین فرهنگ وارداتی شده و باید با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب، نواقص تولیدات داخلی نیز مرتفع شود زیرا در غیر اینصورت تولیدات فرهنگی قاچاق در کشور افزایش می یابد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: نباید اجازه داد فرهنگ کشور دچار ضربات سنگین و جبران ناپذیر شود بلکه باید با تولیدات کارشناسی شده جلوی نفوذ فرهنگی دشمنان را گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: امید است با انتصاب یک روحانی در جایگاه مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه شاهد تحولی انقلابی در ارشاد و فرهنگ استان باشیم./202/857/ب1

ارسال نظرات