۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۴۸۶۹۸۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

برگزاری یادواره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار در بین نسل جوان می شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان می شود، گفت: یادواره های شهدا نماد عزت و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌ راد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی شب گذشته در یادواره شهدای روحانی استان مرکزی که در حوزه علمیه امام مهدی(عج) اراک برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان می شود، گفت: یادواره های شهدا نماد عزت و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی روحانیان پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌ها و جهاد در راه خدا و دفاع از حریم اسلام و میهن اسلامی توانستند خدمات ارزنده ای را ارائه دهند و سبب افتخار آفرینی های بسیاری شوند.

حجت‌الاسلام رضوی‌ راد با بیان اینکه  شهدای روحانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایستادگی در برابر دشمن و شکست آن را از اهداف مهم خود می دانستند، گفت: رشادت ها و مجاهدت های شهدای روحانی به خوبی توانسته است روحانیت را با یک چهره آبرومند در تاریخ تشیع تبدیل کند.

اقدامات خوب و پسندیده امام راحل در کشور

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه استان مرکزی استان امام راحل است، گفت: به سبب محل تولد و تحصیل امام خمینی(ره) استان مرکزی از تمامی استان های کشور سر و گردنی بالاتر دارد و این استان افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی محسوب می شود.

حجت‌الاسلام رضوی‌ راد با اشاره به اقدامات خوب و پسندیده امام راحل در کشور، اظهار داشت: امام خمینی(ره) به خوبی توانست با انقلاب، تحول فکری و تحول معنوی را در عصر جدید ایجاد کند و ما این تحولات مهم را مدیون امام(ره) هستیم.

پیروزی انقلاب اسلامی و بیداری مستضعفان جهان

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی و سبب بیداری مستضعفان جهان شده است، اظهار داشت: یکی از شهدای بزرگ روحانیت، پدر بزرگوار امام خمینی(ره) است که به شهادت رسیدند و یاد آن بزرگوار را باید گرامی بداریم.

حجت‌الاسلام رضوی‌ راد با بیان اینکه فرزند امام(ره) جزء شهدای ارشد روحانیت است، ابراز داشت: امام خمینی(ره) شهادت مرحوم آیت الله مصطفی خمینی را از الطاف خفیه الهی دانست و این در حالی است که رژیم شاه بر این تصور بود که فقدان شخصیت سید مصطفی خمینی که امید آینده‌ انقلاب اسلامی بود، می‌تواند رهبر انقلاب اسلامی را دچار شکست روحی و نهایتاً آسیب‌پذیر ‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه جوانان در انقلاب اسلامی به خوبی توانستند در برابر نقشه های شوم دشمنان نقش آفرینی کنند، اظهار داشت: جوان های ایران اسلامی با افتخار پشت سر امام خمینی(ره) حرکت کردند و تعداد زیادی از این جوانان به شهادت رسیدند.

به گزارش رسا، استان مرکزی ‏این افتخار را دارد که قریب به صد شهید روحانی به انقلاب تقدیم کرده است که از شاخص‌ترین آنها می توان به شهیدان محلاتی و اکبرزاده اشاره کرد./842/202/ب2

ارسال نظرات