۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۴۸۶۹۶۹
حجت الاسلام والمسلمین شبستری:

دولت به جای نمایش های انتخاباتی به فکر حل مشکلات مردم باشد

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت به فکر نمایش های انتخاباتی، شعارها و آمار و ارقامی که رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است، نباشد.
حجت الاسلام والمسلمین شبستری

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اینکه دولت یازدهم به وعده های اقتصادی چهار سال قبل عمل نکرد، گفت: برخلاف وعده های انتخاباتی دولت یازدهم چرخ زندگی مردم و سانتریفیوژها نچرخید و مشکلات اقتصادی همچنان باقی است.

وی با بیان اینکه رکود اقتصادی حاکم بر کشور موجب نارضایتی مردم شده است، اظهار کرد: انتظارات مردم در زمینه اقتصادی برآورده نشده است و با گذشت چهارسال از وعده های انتخاباتی دولت یازدهم هنوز اتفاق مناسبی در این بخش صورت نگرفته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بی توجهی به فرامین و نصایح رهبری در رابطه با توجه به توانمندی های داخل کشور و اقتصاد مقاومتی و همچنین گره زدن حل مشکلات اقتصادی کشور به مسأله برجام را از دلایل عدم موفقیت دولت در عرصه اقتصادی اعلام کرد و گفت: دولت با فکر اینکه با اجرای برجام همه مشکلات داخلی و خارجی حل می شود به اقتصاد مقاومتی بی توجهی کرد که در نتیجه شاهد بدعهدی آمریکا و وجود مشکلات اقتصادی در کشور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری تصریح کرد: با وجود ادعای عبور از رکود و کاهش تورم از سوی دولتمردان، تورم همچنان باقی است و مردم از گرانی رنج می برند.

وی گفت: تکیه بر توان داخلی کشور، تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی، کاهش واردات و توجه به اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری می تواند در بهبود وضعیت اقتصادی کشور مؤثر باشد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اشاره و ابراز امیدواری کرد، مسؤولان تا پایان عمر دولت یازدهم مانند روز اول با نشاط و جدیت وظایف را دنبال کنند و به فکر نمایش های انتخاباتی، شعارها و آمار و ارقامی که رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است، نباشند تا امانتی را که مردم با آرای خود به آنها سپردند به سرمنزل مقصود برسانند./302/936/ب1

ارسال نظرات