۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۴۸۶۹۴۲
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

خدمت به مردم و مسؤولیت پذیری باید در جهت رضایت الهی باشد

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: خدمت به مردم و مسؤولیت پذیری باید در جهت حفظ نعمات خدادای و خشنودی حضرت حق باشد.
میرسلیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، سیدمصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی امشب در همایش «نقش انقلابی بودن در تحقق مطالبات مردم» در فرهنگسرای طوبی بندرعباس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در معنای شهادت طلبی می‌ توان گفت، شخص با اینکه می ‌داند در جنگ کشته می ‌شود، باز هم در جنگ شرکت کند و همین منشأ قداست شهادت است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن آیات متعددی درباره شهید و فضیلت آن در راه خدا ذکر شده است، افزود: شهید و شهادت دارای جایگاه ویژه ‌ای نزد خداوند بوده و شهادت به عنوان مهمترین اعمال و بالاترین مراحل تکامل عملی، معرفی شده است.

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: شهید کسی‌ است‌ که‌ در پرتو تجلیات‌ حق‌، از خود بی‌ خود شده و با انتخاب شهادت‌ به‌ زیباترین‌ شکل‌ در جوار محبوب‌ قرار می ‌گیرد.

میرسلیم ابراز داشت: می‌ توان گفت تنها مرحله ‌ای از تکامل که انسان با رسیدن به آن به رستگاری و سعادت جاوید خویش یقین پیدا می‌کند، مرحله شهادت در راه خداست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش هایی است که در آموزه های دینی بر آن تاکید شده است گفت: جایگاه والا و ارزشمندی که کشور و مردم ایران در نزد جهانیان دارند، مدیون ایثار خون شهدا و جانبازان و خانواده های شهداست.

وی ادامه داد: هر چه در برابر ایثارگری های شهدا انجام دهیم کم است چرا که این عزیزان با ایثار والاترین دارایی خود یعنی جان خویش، جایگاه والای کشورمان در سطح جهانی را به ارمغان آورده اند.

رییس شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به اینکه شهدا با اخلاص نیت در راه حق جهاد و جان خود را تقدیم کردند ابراز داشت: انسان هر کاری را باید با اخلاص و نیت الهی انجام دهد چرا که شهدا همگی با نیت الهی در جهت رسیدن به سعادت واقعی گام برداشتند.

میرسلیم گفت: امروز به جایگاهی دست یافته ایم که باید از رفتار و کردار شهدا الگو بگیریم، فعالیت جهادی قدرشناسی نعمات خدادای و استفاده بهینه از آنها در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم است.

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین افزود: شهدا برای حفظ اقتدار و موجودیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فداکاری کرده و از زندگی مادی خود گذشتند و ما نیز برای زندگی خود الگو و سرمشق داشته باشیم که شهدا بهترین الگو برای تمامی انسانها هستند./202/851/ب1

ارسال نظرات