۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۸۶۸۹۳
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز رسالتی مهم و حساس است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز به ویژه جوانان رسالتی بسیار خطیر و حساس است.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل عصر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به مناسبت 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا در اردبیل با اشاره به لزوم راه اندازی مجمع و هیات فرهنگی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اردبیل، خاطرنشان کرد: این مجمع  در برخی از استانها راه‌اندازی شده و نقش بسیار تاثیرگذاری در گسترش برنامه‌های فرهنگی دارد.

وی افزود: خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین افتخار برای ما هستند چرا که خانواده معظم شهدا و ایثارگران با گذشت جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما آموختند و ما باید قدردان خون شهدای والامقام باشیم.

آیت الله عاملی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان رسالتی بسیار خطیر و حساس است که این امر نیازمند اهتمام ویژه مردم و به ویژه دستگاه های فرهنگی در سطح استان است.

امام جمعه اردبیل با تشکر از تلاش و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، تصریح کرد: خدمت بی‌منت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید است که در این زمینه باید اقدامات اساسی و تاثیرگذاری انجام شود.

وی بیان کرد: به برکت خون شهدای والامقام و رشادتهای جانبازان و ایثارگران، امروز شاهد امنیت و آرامش کامل در کشور هستیم.

امام جمعه اردبیل با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: برگزاری سالم انتخابات رسالتی عظیم بر عهده متولیان انتخابات است چرا که ما در قبال خون شهدا مسؤول هستیم و باید با جان و دل از دستاوردهای خون این عزیزان دفاع کنیم.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: در حال‌ حاضر استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و هوشیاری کامل در این زمینه عامل از بین رفتن توطئه ها و دسیسه های آنان است./937/202/ب2

ارسال نظرات