۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۸۶۸۴۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

کج‌سلیقگی برخی مدیران به پای انقلاب و نظام نوشته نشود

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اگر در برخی مواقع شاهد کج‌سلیقگی‌ها و یا خدمات بی‌فایده برخی مدیران هستیم نباید آنها را به‌پای نظام بنویسیم؛ زیرا روند انقلاب ما روند خدمتگزاری است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی ‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌ جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیرعامل و جمعی از کارکنان اداره کل مخابرات استان، اظهار کرد: جوهره کار مخابرات وصل کردن دل‌ها به یکدیگر است که این ‌یک ارزش و کار بسیار زیبا است.

وی با اشاره به آیه 200 سوره مبارک آل‏ عمران که خداوند متعال در آن می‌فرماید «يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صابِرُوا وَ رابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُون‏»، گفت: از مضمون این آیه می‌توان به این نتیجه رسید که برقراری ارتباط بسیار اهمیت دارد.

امام‌ جمعه بجنورد با بیان اینکه شرکت مخابرات در زمینه تسهیل ارتباط بین مردم قدم‌های بسیار خوبی برداشته است، اضافه کرد: قبل از انقلاب حتی بسیاری از شهرهای بزرگ فاقد مخابرات بودند و در هنگام وقوع بلایای طبیعی و مشکلات به‌ هیچ‌ وجه امکان ارتباط با ارگان‌های خدمت رسان را نداشتند؛ اما به برکت انقلاب اسلامی امروزه اکثر روستاهای دوردست هم دارای شبکه‌های مخابراتی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: باید به دلیل داشتن این‌گونه نعمات قدردان زحمات امام راحل و جان‌فشانی‌های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس باشیم.

وی اظهار کرد: در قرآن و روایات اسلامی به صله‌ رحم سفارش بسیاری شده است و در حال حاضر صله ‌رحم در بین خانواده‌ها بیشتر از طریق شبکه‌های موبایل و تلفن صورت می‌گیرد؛ از این‌ رو کارکنان شرکت‌های مخابراتی هم در ثواب این صله ارحام شریک هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: به فضل الهی در جامعه اسلامی در بسیاری از زمینه‌های علمی و پژوهشی و مدیریت جامعه شاهد رشد بسیار خوبی هستیم و اگر در برخی مواقع شاهد کج‌سلیقگی‌ها و یا خدمات بی‌فایده برخی مدیران هستیم، نباید آن‌ها را به‌ پای نظام بنویسیم؛ زیرا در حال حاضر روند غالب انقلاب ما روند خدمتگزاری است.

گفتنی است، در پایان این دیدار از کارکنان نمونه و خانواده‌های شهدا و ایثارگر شرکت مخابرات استان خراسان شمالی تجلیل شد./9314/202/ب2

ارسال نظرات