۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۸۶۸۱۳
معاون امور دانش آموختگان حوزه علميه کرمان:

اسلام به فکر آزادی و استقلال زن است

حجت الاسلام زمزم زاده با توجه به این که اسلام به فکر آزادی و استقلال زن است، گفت: دشمن در نظر دارد با سبک زندگی غربی، استقلال و آزادی زن را از او بگیرد.
حجت الاسلام و المسلمين روح الله زمزم زاده معاونت امور دانش آموختگان حوزه علميه کرمان سبک زندگی

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور دانش آموختگان حوزه علميه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: نگاه اسلام به زن یک نوع، دید توحیدی است.

وی افزود: زن موجودی خدایی و ملکوتی بوده و در اسلام به زن اهمیت زیادی داده شده که زن بتواند یک زندگی مستقل و آزادانه و دور از گناه را داشته باشد.

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که زن تکمیل وجودی مرد در دنیا بوده نه این که زن بازیچه دست مردم باشد، بیان داشت: خداوند در قرآن کریم زن و مردم را به لباس تشبیه کرده و زن و مرد در زندگی باید لباس یکدیگر باشند تا بتوانند زندگی کنند.

وی اظهار داشت: نگاه غرب به زن به عنوان بازیچه و وسیله هوس استفاده می شود و به زن در جامعه فقط  به دید تحقیر بودن نگاه می کنند و می گویند زن فقط برای بازی به دنیا آمده است.

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که اسلام بهترین نگاه به زن دارد، تصریح کرد: اسلام زن را به موجودی کمال طلب تعریف کرده که مرد برای رسیدن به کمال و درجات بالا، نیاز به زن دارد.

وی اظهار داشت: نگاه توحیدی نداشتن سبب شده که غرب به زن به دید شهوت نگاه کند و امروزه در غرب سبب شده که زن به عنوان کالای تبلیغاتی در جامعه باشد تا زن را همچون اجناس دیگر خرید و فروش کنند.

نگاه اسلام به زن نگاه توحیدی است

حجت الاسلام زمزم زاده با توجه به این که اسلام به فکر آزادی و استقلال زن است، ابراز داشت: متأسفانه مردم ایران مورد نفوذ کشورهای غربی قرار گرفته اند و یکی از هدف های غرب این است که تفکر مردم ایران از اسلام دور کند.

وی با اشاره به این که فضای مجازی مهم ترین سبب برای عامل فحشا در جامعه بی حجابی است، خاطرنشان کرد: نگاه های مادی به زندگی در کشور ایران سبب شده که مردم ایران از اسلام ناب محمدی دور شوند و آن چه که اسلام می خواهد را اجرایی نکنند.

نماینده امور طلاب حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: دشمن به صورت غیر مستقیم به فکر دور کردن مردم از اسلام و اجرایی کردن سبک زندگی غربی و بی اهمیت دادن به زن در بین مردم است.

وی در پایان گفت: تببین آسیب های فرهنگی و فواید عفت و حیا را باید روحانیان در جامعه به مردم بیان کنند و بگویند که دین اسلام به فکر مردم بوده و آن چه که سبب بدبختی خواهد شد، عمل کردن به سبک زندگی غربی است./302/9707/ب1

ارسال نظرات