۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۸۶۷۹۴
خدمتی از سازمان اوقاف و امور خیریه؛

ساخت تالارهای احسان به منظور فراهم‌سازی ازدواج آسان جوانان

رییس سازمان اوقاف شهرستان خدابنده با اشاره به ساخت تالارهای احسان به منظور فراهم‌سازی ازدواج آسان جوانان، گفت: این پروژه نیز در زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع در حال ساخت است.
ازدواج آسان

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش بهره بری از موقوفات، اظهار داشت: برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی اقدامات متعددی انجام گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت پروژه‌های عمرانی مختلف در خدابنده، افزود: این اقدامات به منظور بهره‌مندی بیشتر مردم از عواید موقوفات صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان این که یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال ساخت خدابنده ساختمان پیامبر اعظم(ص) است که در سه طبقه در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: طرح نخست این پروژه آماده شده و سایر طبقات آن نیز با پیشرفت 50 درصدی همراه است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به ساخت تالار احسان به منظور فراهم‌سازی ازدواج آسان جوانان خبر داد و گفت: این پروژه نیز در زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع در حال ساخت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه تالار احسان در 4.5 طبقه در حال ساخت است و پیشرفت فیزیکی این پروژه بالای 80 درصد است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه تالار احسان مطلوب است، گفت: در صورت بهره‌برداری عواید آن به ازدواج آسان جوانان تعلق خواهد گرفت.

این مقام مسؤول در ادامه همچنین از ساخت پروژه پیامبر اعظم(ص) 2 نیز خبر داد و افزود: این پروژه در مساحت 2 هزار و 300 متر مربع و در چهار طبقه ساخته شده است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به دیگر فواید ساخت پروژه هایی به این سبک، تصریح کرد: عواید این پروژه نیز برای آموزش و نشر فرهنگ نورانی اهل بیت(ع) هزینه خواهد شد؛ البته سازمان اوقاف با ساخت پروژه‌های عمرانی به دنبال اعتمادسازی بین مردم است چرا که بهره‌مندی مردم از عواید موقوفات منجر به مشارکت بیشتر آنها در این سنت حسنه خواهد شد./949/302/ب2

ارسال نظرات