۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۴۸۶۷۶۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انتخابات نباید تفرقه و کینه بین مردم و احزاب ایجاد کند

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات سرنوشت ساز کشور، گفت: اقتضای تقوا این است که وقتی رأی می ‌آوریم یا نمی ‌آوریم همه مردم برایمان محترم باشند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه شنبه 21 اسفندماه، در آخرین نشست شورای اداری این استان که به میزبانی سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اواخر هر سال، دوران بازنگری است، اظهار کرد: همان ‌گونه که در این ایام به فکر نوکردن خانه و زندگی هستیم بایستی به نظام نیز توجه کنیم و از اصل آن غافل نشویم.

وی با بیان اینکه به همین مقدار که برای مادیات تلاش می ‌کنیم باید برای آخرت نیز تلاش داشته باشیم، ادامه داد: پایان سال وقت محاسبه است و باید در کنار  محاسبه کارهای مادی و اداری دین و ایمانمان را نیز محاسبه کنیم.

امام جمعه شهرکرد مردمداری و در خدمت مردم بودن را مهمترین وظیفه مسؤولان برشمرد و گفت: این روزها باید اعمال و رفتار خود را مورد محاسبه قرار دهیم تا بتوانیم با ارزیابی تلاشهای انجام شده گره‌ای از مشکلات مردم بگشاییم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید از گناه و نافرمانی پروردگار بترسیم چرا که آثار نامطلوب آن جبران ناپذیر است، اظهار کرد: باید همه تلاش خود را در راستای انجام اعمال خالصانه به کار گیریم و بدانیم تنها در سایه خلوص نیت می توان گره از کار مردم گشود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه اختلافات استانی مانع از رشد و توسعه و وحدت عامل پیشرفت استان است، گفت: در این روزها همه باید هم و غم خود را تلاش برای خدمت ‌رسانی به مردم استان در نظر بگیرند و مردم را درگیر مسائل و اختلافات اندک نکنند چراکه به این استان در اثر اختلافات استانی آسیب بسیاری وارد شده و بایستی با کمک یکدیگر استان را بسازیم. 

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات سرنوشت ساز کشور، بیان کرد: انتخابات ضمن اینکه مُحسناتی دارد در کنار رقابت‌ها یکسری آفاتی را نیز به همراه دارد در صورتی که با گذشت 38 سال از انقلاب نباید شاهد این آفات باشیم، انتخابات نباید دشمنی، تفرقه و کینه بین مردم و احزاب ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: اقتضای تقوا این است که وقتی رأی می ‌آوریم یا نمی ‌آوریم همه مردم بر ایمان محترم باشند، متأسفانه کشور گرفتار آفت دسته ‌بندی و جناح بندی‌های مختلف است که به یک بلا در کشور تبدیل شده و ما را از گرایش‌های اسلامی و ولایی دور می ‌کند.

وی با بیان اینکه در انتخابات افراد را نباید به این گرایش‌ها وصل کنیم، گفت: همه افراد باید در راستای توسعه استان کار و تلاش کنند، تضعیف دیگران به نفع استان نیست و اختلاف سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها را باید حل و یا با آنها کنار بیاییم.

گفتنی است در ادامه این نشست استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان نقطه نظرات و مطالب مورد نیاز مدیران در واپسین روزهای سال جاری پرداختند./9457/202/ب2

ارسال نظرات