۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۸۶۶۴۸
آیت الله علما:

انس با قرآن عامل شکست ناپذیری انقلاب اسلامی است

آیت الله علما گفت: انس با قرآن عامل شکست ناپذیری انقلاب اسلامی و پیروزی و نصرت مسلمانان در تمام صحنه های جهانی است.
همایش همایش همایش همایش همایش همایش همایش همایش همایش همایش همایش همایش همایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش تکریم و تجلیل از پیشکسوتان، مدیران، مربیان، نخبگان و فعالان مؤسسات قرآنی شهر کرمانشاه ظهر امروز با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسؤولان و نخبگان و پیشکسوتان قرآنی استان برگزار شد.

آیت الله علما در این مراسم ابراز داشت: توجه به آموزه های قرآنی موجب قدرت و صلابت انسان شده و زندگی افرادی که با قرآن عجین هستند از زندگی دیگران متمایز است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: قرآن موجب قدرت پیدا کردن انقلاب اسلامی شد تا جایی که در مقابل ابرقدرتهای جهان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید و امروز خود انقلاب اسلامی از ابرقدرتهای جهان است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مستکبران نیز به خوبی به این امر واقفند که قدرت مسلمانان نهفته در قرآن و عمل به فرامین این کتاب آسمانی است به طوری که سالها پیش یکی از نمایندگان مجلس عوام انگلیس قرآنی را در میان فرش پیچید و خطاب به دیگر نمایندگان گفت تا زمانی که قرآن را به این صورت از دسترس مسلمانان خارج نکنیم توان مقابله با آنها را نخواهیم داشت.

وی در ادامه بیان داشت: انس با قرآن موجب پیروزی و نصرت مسلمانان در تمام صحنه های جهانی است و عجین شدن زندگی هر انسانی با قرآن نه تنها موجب اقتدار وی شده بلکه سعادت دنیوی و اخروی را نیز به دنبال خواهد داشت.

آیت الله علما عنوان داشت: باید قرآن در تمام شئونات زندگی ما وارد شده و رفتار و گفتار و کردار ما بر اساس آموزه های قرآنی شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان مطرح کرد: باید فرزندان این سرزمین با قرآن و آموزه های آن انس پیدا کنند زیرا تنها در این صورت است که آینده نظام اسلامی تضمین شده و انقلاب همچنان با صلابت و مصون از خطرات باقی خواهد ماند./857/202/ب2

ارسال نظرات