۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۸۶۶۲۴
حمایت آیت‌الله نوری همدانی از تحصن کنندگان خراسان جنوبی:

استاندار به جای حاشیه سازی به فکر معیشت مردم باشد

حضرت آیت‌الله نوری همدانی از سخنان نسنجیده و حاشیه ساز استاندار خراسان جنوبی انتقاد کرد و از وی خواست به جای حاشیه پردازی به فکر حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
استاندار به جای حاشیه سازی به فکر معیشت مردم باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر امروز در دیدار نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه استان خراسان جنوبی مقیم قم از تحصن کنندگان این استان در پی سخنان نسجنیده استاندار این استان، حمایت کرد.

وی ضمن انتقاد از بی توجهی مسؤولان به خواسته متحصنان، تصریح کرد: امروز مردم از آسیب های اجتماعی و مشکلات معیشتی و اقتصادی به شدت رنج می برند و نیاز است تا حمایت های لازم از آن ها صورت بگیرد، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی استانداران به جای حل مشکلات معیشتی مردم به دنبال حاشیه سازی هستند.

این مرجع تقلید ضمن تاکید مجدد بر حل مشکلات اقتصادی و پیگیری مطالبات معیشتی مردم به اعتراض طلاب خراسان جنوبی علیه استاندار این استان اشاره کرد و گفت: حمایت از علما و روحانیان امری ضروری است، ما نیز از آن ها حمایت خواهیم کرد و این حرکت انقلابی باید همچنان ادامه یابد.

وی ادامه داد: سخنان نسنجیده و حاشیه دار استاندار خراسان جنوبی پذیرفتنی نیست، استاندران به جای حاشیه سازی، دغدغه ها و گلایه های مردم را در اولیت کاری خود قرار دهند.

حضرت آیت‌الله  نوری همدانی همچنین به سابقه تاریخی مردم متدین و ولایتمدار خراسان جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: در طول تاریخ مردم این استان به عنوان افرادی انقلابی و متدین شناخته شده اند و همچنان نیز در این راه استقامت دارند و در مسائل دینی و مذهبی نیز پیشگام بوده اند.

گفتنی است، در پی اظهارات نسنجیده و حاشیه دار استاندار خراسان جنوبی، علما، طلاب و روحانیان این استان نسبت به این سخنان واکنش نشان دادند و از استاندار خواستند تا به جای حاشیه سازی به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشد و از مسائل حاشیه ای دوری کند.

امروز چهارمین روزی است که طلاب و فضلای این استان در خراسان جنوبی تحصن کرده اند و همچنان حمایت های لازم از سوی بزرگان حوزه نسبت به دغدغه طلاب صورت می گیرد./917/ 202/ص

ارسال نظرات