۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۸۶۵۶۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

شهدای روحانی مدافع حرم، دین اسلام وفرهنگ شهادت را ترویج می دهند

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به مجاهدت شهدای روحانی در پاسداری از حرمین شریفین گفت: امروز طلاب و روحانیان با حضور در جبهه های حق علیه باطل در برابر جبهه تکفیری و داعشی قرار گرفته و از دین و شریعت الهی پاسداری می کنند.
روز بزرگداشت مقام شهید در بهشت زهراء تهران

حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرارسیدن 22 اسفند و روز شهید ابراز داشت: اگر شهادت امام حسین (ع) و یارانش نبود مسیر اسلام بر کسی روشن نبود.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند تصریح کرد: انقلاب هرچه دارد به برکت مجاهدت و ایثار خون شهیدان، ایثارگران و جانبازان دارد، تداوم انقلاب و اسلام به برکت خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی همچون حکمت و دستورالعمل است اظهار داشت: افتخار مقام شامخ شهادت از ائمه اطهار (ع) به ما ارث رسیده بنابراین نگذاریم مقام شهادت در پیش و خم روزگار به فراموشی سپرده شود.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: امروز آرامش و آسایشی که نصیب انقلاب شده به برکت و ایثار خون شهیدان است، خون شهدا انقلاب را در برابر فتنه های متعدد دشمنان بیمه کرده است.

حجت الاسلام حجتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: نگذاریم اسلام و انقلاب به دست نااهلان بیافتد، شهیدان با شهادت خویش پرچم اسلام و انقلاب را در سراسر جهان به اهتزاز درآوردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تأکید کرد: تا لحظه شهادت باید با ولایت و امامت باقی ماند و همواره سرباز وفاداری برای اسلام باشیم، شهدا وفاداری خود را به ائمه اطهار (ع) ثابت کردند و در برابر دستور الهی ثابت قدم بودند.

این مسؤول در ادامه بیان داشت: حوزه های علمیه به عنوان نهادی مقدس باید نسبت به اشاعه فرهنگ شهادت در جامعه پیشگام بوده و خود در وحله اول به مکتب و سیره شهدا اقتدا کنند.

وی ابراز داشت: امروز نیز طلاب و روحانیان با حضور در جبهه های حق علیه باطل در برابر جبهه تکفیری و داعشی قرار گرفته و از دین و شریعت الهی پاسداری می کنند، شهدای روحانی به عنوان مدافع حرم علاوه بر اشاعه دین اسلام، فرهنگ شهادت را ترویج می کنند.

حجت الاسلام حجتی در پایان عنوان داشت: امید است بتوانیم سربازان وفاداری در لباس روحانیت برای اسلام و انقلاب بوده و همواره گوش به فرمان و آماده جانفشانی برای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باشیم./303/857/ب1

ارسال نظرات