۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۶۵۴۲
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خواستار شد؛

قدردانی از خانواده های شهدا با حضور در منازل ‌آنان

هاشمی بر قدردانی از خانواده شهدا با حضور در منازل آنان تأکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که غربت بر چهره خانواده های معظم شهدا بنشیند.
هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جواد هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان این که شهدا درخت اسلام را آبیاری کردند تا جمهوری اسلامی بماند، گفت: مرزهای اسلام ملک و ملکوت خداوند است.

وی افزود: پذیرش خدای سبحان همچون خورشید تابناکی است که عزیزانی می پروراند که فکر آن ها اسلام ناب محمدی است، شهدا غرق در نور رحمانی شدند و بشریت پذیرفته است که عشق به خدا و پذیرش رسالت نبوی راه صلاح و سعادتمندی است.

هاشمی با بیان این که تا زمانی که نور و ظلمت وجود دارد کسانی هستند که برای اقامه پرچم نور گام بردارند، اظهار داشت: در جنگ بدر و احد مردان خدا کوشش کردند که پرم مقدس تکبیر و اسلام را بر سرزمین کفر و سینه اشرار بکویند.

وی ادامه داد: در آستانه 22 اسفند سالروز فرمان تاریخی حضرت امام به عنوان روز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار داریم، باید این روز را گرامی بداریم، دشمنان تلاش می کنند که این نهضت و رسالتی که امروز بر دوش امت حزب الله است را با قلم فرسایی و صحبت از بین ببرند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با بیان این که ملت هوشیار ما بر ولایت فقیه تکیه دارند و دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد، ابراز داشت: اتکای ملت به ایزد منان و ثانیا به حضور روحانیت و بسیجیان  و مردم در صحنه دفاع از کشور است.

وی عنوان کرد: از مراجع تقلید به ویژه حضرت آیت الله نوری همدانی که در طرح سپاس و تکریم از خانواده های شهدا پیش قدم بودند تشکر می کنیم، ائمه جمعه قم هم در این مسأله پیشرو بودند، امروز با وظیفه داریم که خانواده های شهدا را تکریم کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که غربت بر چهره خانواده های معظم شهدا بنشیند، روز 22 اسفند که روز شهید نامگذاری شده است باید در منزل شهدا حضور پیدا کرده و این روز را گرامی بداریم، امت ولایتمدار از تهدیدها هراسی ندارد.

وی اضافه کرد: روزی مقام معظم رهبری فرمودندنسبت به ناتو و شبیخون فرهنگی هشدار دادند که بسیجیان به این ندا لبیک گفتند، باید به هوش باشیم و بدانیم چهره شهر علم و اجتهاد زیبنده بی بند و باری نیست، کسانی که قصد دارند به گونه ای نادرست وارد شهر مقدس بشوند بدانند که وصیت نامه شهدا این گونه نبوده است، شهدا بر عفاف و حجاب تأکید کرده اند./1323/پ202/ی

ارسال نظرات