۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۸۶۴۶۷
تولیت آستان قدس رضوی:

آستان قدس رضوی توجه ویژه ای به استان خوزستان دارد

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به بحران های اخیر و برنامه های آستان قدس رضوی برای پایان بخشی به آنها، گفت: نسخه شفابخش برای وضعیت امروز کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران در محل معراج شهدای اهواز با اشاره به حضور مردم در صحنه‌ های نبرد حق علیه باطل، اظهار داشت: چنین حضوری برای جوانان، امروزه درس آموز است تا بدانند که مردان و زنانی با شهامت و قدرت جلوی دشمنان ایستادگی کردند.

تولیت آستان قدس رضوی حضور در میان کاروان‌ های راهیان نور را سبب زنده شدن امید در دل مردم عنوان کرد و گفت: جوانان بدانند که راه ساختن کشور به دست خودمان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ایستادگی جوانان در برابر دشمنان را سبب بازپس گیری خرمشهر و عدم تصرف یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان برشمرد و افرود: حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی برای آنها به عنوان کلاس درس عملی برای انتخاب خط زندگی است تا آگاه شوند که علم باید همراه با ایستادگی باشد.

وی اهتمام بیشتر به مسأله زیارت امام هشتم را یکی از وظایفی برشمرد که رهبر معظم انقلاب در دستوراتشان به آستان قدس بیان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه به دنبال زمینه سازی برای حضور افرادی هستیم که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده اند، خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ تاکنون حدود سیصد هزار زیارت اولی را به یاری خداوند به زیارت امام رضا(ع) اعزام کردیم.

وی توجه به مناطق محروم را یکی از دیگر از تکلیف ‌های رهبر معظم انقلاب به آستان قدس رضوی ذکر کرد و گفت: برای چنین امری دفاتری در استان ‌ها تأسیس کردیم تا اقداماتی انجام دهیم و این اقدامات متفاوت تر از کارهای دولت است.

تولیت آستان قدس رضوی نسخه شفابخش برای وضعیت امروز کشور را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: تلاش ما بر آن است تا مردم در همه جای کشور از لطف امام هشتم بهره مند و در روزهای نزدیک به سال نو اقدامی صورت گیرد تا خنده بر لب محرومان و مستضعفان بنشیند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به بحران های اخیر خوزستان ابراز داشت: در این رابطه برنامه هایی برای اقدام گرچه کم باشند، داریم اما توجه آستان قدس به این استان را مد نظر داریم و هر وقت اقدامی صورت گرفت گزارش آن را برای مردم منتشر می کنیم./202/9456/ب1

ارسال نظرات