۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۶۳۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

وارسته‌ترین الگوی رفتاری بانوان حضرت فاطمه زهرا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل وارسته‌ترین الگوی رفتاری و کرداری بانوان را حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها الگوی بانوان در جامعه اسلامی بلکه الگوی تمام بشریت است.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در کارگروه امور بانوان و خانواده استان اردبیل در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از تمامی ظرفیت‌های جامعه لازم است به نقش بانوان توجه ویژه ای شود.

وی افزود: در ادارات سطح مطالبه گری بانوان به واقع اندک است و اغلب اتاق‌هایی که برای محل اشتغال بانوان در نظر گرفته شده نسبت به کارمندان مرد نامطلوب‌تر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: در عین حال موارد متعددی مشاهده می‌شود که به دلیل روحیه بانوان چندین مسؤولیت به آن ها سپرده شده که این امر صحیح و جایز نیست.

حجت الاسلام ستوده بیان داشت: افزون بر این در بازار اشتغال نوعی برده‌داری نوین مشاهده می‌شود، به طوریکه بانوان با دستمزدهای اندک در حد ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به کار گرفته می‌شوند که انتظار می‌رود نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

وی همچنین به ضرورت الگوسازی برای بانوان در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: وارسته‌ترین الگوی رفتاری و کرداری بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تأکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها الگوی بانوان در جامعه اسلامی بلکه الگوی تمام بشریت است.

حجت الاسلام ستوده اظهار داشت: زن مهم ترین نقش یعنی مادری را در جهان دارد که اگر این رسالت خود را به خوبی انجام دهد جامعه در مسیر پیشرفت و دست یابی به کمال قرار می گیرد در حالی که اگر رسالت خود را به خوبی انجام ندهد زمینه نابودی و هلاکت تمدن بشری را فراهم می کند./202/937/ب1

ارسال نظرات