۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۸۶۲۳۲
آیت‌الله صفایی بوشهری خبر داد؛

انتخاب استان بوشهر به عنوان منقطه ویژه علم و فناوری کشور

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در سازمان بین‌المللی یونیدو استان بوشهر به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری ایران انتخاب شد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماينده ولي فقيه در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهر شامگاه چهارشنبه در آیین نکوداشت هفته بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر هر چه دارد از رشادت‌های علما و رئیسعلی دلواری دارد، اظهار داشت: چهره ماندگار ما شهدا هستند و کاش امروز بزرگان قدیم استان بوشهر همچون علامه بلادی، مجتهد اهرمی، مجتهد برازجانی و علی‌نقی دشتی بودند و از آنها تجلیل می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر ابراز داشت: استان بوشهر پایتخت استکبارستیزی است و به عنوان بک معدن گنج باید از آن طلا استخراج کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در شرایط کنونی با این‌همه منابع راهبُردی و شرایط توسعه و پیشرفت که بزرگ‌ترین آن اقتصاد کرانه‌ای است ۹۳۶ کیلومتر آن مرز آبی در استان بوشهر داریم.

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه بزرگ‌ترین شاخص اقتصاد، اقتصاد کرانه ای است، افزود: ظرفیت‌های توسعه و پیشرفت انقلابی که رهبری به آن تأکید دارند در استان بوشهر وجود دارد و نیاز است بزرگ‌ترین عرصه طراحی بر اساس دانایی نوشته شود.

 آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در عرصه های مختلف از جمله قرآن رتبه اول را داریم، گفت: در زیرساخت‌های حوزوی بوشهر پیشگام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: تمام مردم استان بوشهر خود یک رئیسعلی دلواری هستند و در راه این انقلاب با تمام توان ایستاده‌اند، استان بوشهر یار انقلاب با مردمانی امتحان داده است.

وی افزود: باید خود را هزینه بوشهر کنیم و توسعه بوشهر این طور حاصل می‌شود نه اینکه بوشهر را برای خودمان هزینه کنیم

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: در سازمان بین‌المللی یونیدو استان بوشهر به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری ایران انتخاب شد و از این به بعد استان بوشهر منطقه‌ای پر از دانشگاه و دانشجو و محلی برای صادرات و واردات علم و فناوری خواهد بود.

امام‌جمعه بوشهر ادامه داد: استان بوشهر و آذربایجان شرقی به عنوان منطقه علم و فناوری ایران انتخاب شدند ولی آذربایجان شرقی فقط از طرف کشور ایتالیا حمایت می‌شود اما استان بوشهر  مورد توجه تمام جهان خواهد بود./846/202/ب2

ارسال نظرات