۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۴۸۶۱۱۸
مدير مدرسه آيت الله ابوتراب امامي كاشاني:

جلو افتادن و يا عقب افتادن از ولايت آسيب زا است

مدير مدرسه آيت الله ابوتراب امامي كاشاني، گفت: در ولايت مداري جلو افتادن از ولايت و يا عقب افتادن از ولايت هر دو آسيب‌هايي را به همراه دارد و اين نكته مهمي است كه بايد در برنامه ريزي ها محسوس باشد و مورد توجه قرار داشته باشد.
حجت الاسلام محمد نظري مدير حوزه هاي علميه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت الاسلام رضا محمد نظري بعد از ظهر امروز در مراسم تجليل از مديران حوزه هاي علميه انقلابي، فرماندهان پايگاه بسيج طلاب و مبلغين راهيان نوركه در سالن اجتماعات ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان، برگزارشد با اشاره به اينكه، ولايت مداري ما گاهي به ولايت مداري سياسي برمي‌گردد، گفت: ما ولايت مداران برخي اوقات آنچه را كه مورد رضايت ولايت نيست را دنبال مي‌كنيم كه اين نيز آسيب بزرگي است.

وي با تأكيد بر ولايت مداري جامع در برنامه ريزي‌ها، گفت: در برنامه ها بايد تابع ولايت در بصيرت ديني، اخلاقي، سياسي، اقتصادي و جهان شناسي بود و هميشه و در هرحال ولايت مدار بود.   

حجت الاسلام محمد نظري، يادآور شد: در ولايت مداري جلو افتادن از ولايت و يا عقب افتادن  از ولايت هر دو آسيب‌هايي را به همراه دارد و اين نكته  مهمي است كه بايد در برنامه ريزي ها محسوس باشد و مورد توجه قرار داشته باشد.

مدير مدرسه آيت الله ابوتراب امامي كاشاني در ادامه با تأكيد براينكه مديريت عرصه هاي فرهنگي بايد براساس افكار جامعه اسلامي، قرار داشته باشد، گفت: عصاره همه كتابهاي شهيد مطهري را مي توان در اين جمله بيان كرد كه ناراحتي و آسيب‌هايي كه در طول تاريخ اسلام مشاهده شده است، همه از عدم تعادل نيروهاي ارزشي بوده است.    

حجت الاسلام محمد نظري، خاطرنشان كرد: همه آنهايي كه به صورت افراطي و يا تفريطي وارد عرصه هاي ارزشي شدند آسيب زدند.

وي در ادامه فرصت سوزي در برنامه هاي ملي و مذهبي و عدم استفاده از ظرفيت مردمي در اين برنامه ها را يكي ديگر از مشكلات پيش رو اعلام كرد و افزود: برنامه هاي تشييع شهدا، برنامه هاي سالگرد پيروزي انقلاب و يا راهپيمايي‌ها همه با محوريت بسيج سپاه برگزار مي شود كه متأسفانه برنامه جامع تبليغي براي استفاده از اين ظرفيتها تدوين نشده است.

به گفته وي، برنامه هاي تشييع شهدا و يا راهپيمايي هاي 22 بهمن و يا روز قدس كه ظرفيت مردمي بالايي در اختيار دارد را با حداقل برنامه هاي فكري از قبل تدوين شده اجرا مي‌كنيم.

مدير مدرسه آيت الله ابوتراب امامي كاشاني يادآور شد: در مديرت برنامه هاي بسيجي، استفاده از روحيه بسيجي بايد عمومي باشد و در مديريت نيروهاي بسيجي در سطوح مختلف نيز بايد از نيروهاي سازمان يافته و آموزش ديده استفاده كنيم./1307/202/ب1

ارسال نظرات