۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۴۸۵۹۷۷
امام جمعه فردوس خطاب به استاندار خراسان جنوبی:

چرا دولت برای رکود و تعطیل شدن کارخانجات گریه نمی‌کند؟

امام جمعه فردوس خطاب به استاندار خراسان جنوبی، گفت: به جای اینکه بر وضع هنر استان گریه کنید به حال بیکاری، رکود و تعطیل شدن کارخانجات گریه کنید.
امام جمعه فردوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس ظهر امروز در تجمع طلاب، فضلا و علما در مدرسه سفیران هدایت بیرجند در اعتراض به سخنان سخیف استاندار خراسان جنوبی، اظهار داشت: از استاندار خراسان جنوبی توقع داشتیم بعد از سخنان غیر کارشناسی خود از مسؤولان و مردم مومن استان عذرخواهی کند اما نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه توهین هم شد.

وی گفت: آقای استاندار در سخنان خود گفت: رقص زن و مرد خیلی به اسلام لطمه ای وارد نمی کند، اما اگر به سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گوش داده بود و دست از سخنان خود بر می داشت کار به اینجا نمی رسید که در استان درخواست عزل استاندار را داشته باشند.

امام جمعه فردوس افزود: اگر کسی امروز با رهبری و ولایت فقیه زاویه پیدا کند امید نداشته باشد که در صف مدافعان امام زمان قرار بگیرد.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: استاندار باید بعد از تذکر نماینده ولی فقیه استان از مردم و روحانیان عذرخواهی می کرد و به طور قطع نیز مردم این عذرخواهی را می پذیرفتند.

وی ادامه داد: مدتی است که ائمه جماعات و جمعه و اساتید حوزه و مردم تذکر می دهند اما متأسفانه این مسؤول بر مواضع خود همچنان پافشاری می کند.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: تنها با شعار نمی شود گفت ما پیرو ولایت فقیه هستیم بلکه باید به این سخن عمل هم کرد، آقای استاندار! اگر شما التزام عملی دارید خون به دل نماینده ولی فقیه و خون به دل ائمه جمعه نکنید.

حجت الاسلام بابایی اظهار کرد: شما به جای اینکه بر وضع هنر استان گریه کنید به حال بیکاری، رکود و تعطیل شدن کارخانجات گریه کنید./202/880/ب1

ارسال نظرات