۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۸۵۹۴۷

شماره 81 ماهنامه ماهک منتشر شد

مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) شماره 81 ماهنامه آموزشی فرهنگی خردسالان ایران(ماهک) را منتشر کرد.
ماهنامه ماهک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) هشتاد و یکمین شماره ماهنامه آموزشی فرهنگی خردسالان ایران(ماهک) را به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی چاپ و روانه بازار کرد.

این ماهنامه دربردارنده عنوان‌های «اول سلام»، «شعر/ حضرت فاطمه سلام»، «قصه، عکس/ تاب‌بازی»، «چهارشنبه‌سوری مهربان»، «روز ستاره»، «رنگ‌آمیزی کنید»، «پسر طمع کار» و «نمایشنامه/ یادگاری سبز» است.

در صفحه سوم ماهنامه ملیکا با عنوان اول سلام، نوشته محمدرضا میرزائی آمده است: «داشتم با خواهرم بازی می‌کردم و بالا و پایین می‌پریدم که مادرم با زنبیل خریدش آمد و گفت: بچه‌ها! بچه‌ه! چه خبر است؟ چه کار می کنید؟ برادرم گفت: مامان! خب داریم بازی می‌کنیم دیگه.

مادرم گفت: بنشینید برایتان قصه بگویم. او برای ما از حضرت زهرا سلام‌الله علیها تعریف کرد و اینکه یک شب تا صبح برای همه دعا می‌کرده است.

ما هم که پیرو ایشان هستیم باید مواظب باشیم همسایه‌ها را ناراحت نکنیم. بهتر است توی آپارتمان بازی‌های نشستنی و بی سر و صدا بکنید. حالا بیایید کمی به من کمک کنید تا یک چیز خوشمزه به شما بدهم».

«سرگرمی»، «قهرمانان»، «دانستنی مهدوی»، «چند عکس»، «داستان‌های شما/ هدیه روز مادر»، «نقاشی‌های شما» و «مناجات» از دیگر عنوان‌های مطرح شده در ماهنامه ماهک هستند.

در آخرین صفحه این ماهنامه نیز با عنوان مناجات آمده است: «خدای مهربانم، خدای خوبی که همه فصل‌ها را زیبا آفریده‌ای، به آخر سال نزدیک شده‌ایم و از فصل زیبای زمستان به فصل بهار می‌رویم؛ این روزها همه خانه‌تکانی می‌کنند و همه جا را تمیز و آب و جارو می‌کنند. خدای عزیزم، کمک کن تا بتوانیم رفتارهای بد را با خانه‌تکانی بیرون بریزیم و آن‌قدر خوب و مهربان شویم که امام مهدی علیه‌السلام هم خوشحال شوند و همه جا برای ظهورش آماده شود».

مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) هشتاد و یکمین شماره ماهنامه آموزشی فرهنگی خردسالان ایران(ماهک) ویژه اسفندماه 1395 را چاپ و روانه بازار کرده است./907/ن602/ش

ارسال نظرات