۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۸۵۷۷۵
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم خبر داد؛

آموزش سه هزار مبلغ مجازی در قالب 260 گروه تبلیغی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از آموزش سه هزار طلبه در قالب 260 گروه تبلیغی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.
سیدحسن هانی طبایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیرکل و جمعی از معاونان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سیدحسن هانی طبایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم در این دیدار با اشاره به اهمیت سالم سازی فضای مجازی عنوان کرد: با توجه به گسترش فعالیت ها در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، کنترل و مدیریت آن موضوعی مهم محسوب می شود.

وی افزود: فعالیت های بسیار خوبی برای سالم سازی فضای مجازی صورت گرفته است و عزم دولت برای کمک به فرهنگ سازی در این فضا بسیار زیاد است و ما هزینه های زیادی برای این موضوع شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های مناسب، منافع فضای مجازی را گسترش داده و از مضرات آن جلوگیری کنیم که دستیابی به این موضوع نیازمند عزم جدی تمام دستگاه های مرتبط است.

وی ورود طلاب به بحث فرهنگ سازی در فضای مجازی را از نیازهای ضروری این عرصه دانست و گفت: نیاز است تا طلاب در این عرصه ورود داشته باشند و از ظرفیت هایی که وجود دارد برای فرهنگ سازی و تبلیغ معارف دینی استفاده کنند و با جذب جوانان کار تبلیغی گسترده ای انجام دهند.

هانی طبایی خاطرنشان کرد: با همکاری که با دفتر تبلیغات اسلامی داشتیم توانستیم بیش از 3 هزار طلبه را آموزش دهیم که در قالب 260 گروه تبلیغی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تولیدات فرهنگی و هنری در زمینه های گرافیک، تولید فیلم، پویانمایی، فضای مجازی و دیگر حوزه های تولیدات رسانه ای از زمینه هایی است که این طلاب آموزش دیده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم در پایان با اشاره به برگزاری همایش فضای مجازی پاک اظهار کرد: در این همایش سعی می کنیم کارگروه های تخصصی را برگزار و با ارائه مقالاتی علمی، اهمیت و ضرورت فعالیت در فضای مجازی را تبیین کنیم و انتظار داریم که طلاب برای فرهنگ سازی در فضای مجازی به کمک ما بیایند./872/پ202/ی

ارسال نظرات