۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۴۸۵۷۲۴
مسؤول حوزه علمیه امیرالمؤمنین فامنین:

کادرسازی انقلابی با تفکر و نگاه انقلابی میسر است

مسؤول حوزه علمیه امیرالمومنین فامنین گفت: کادرسازی انقلابی در حوزه های علمیه مستلزم این است که مدیران و مسؤولان حوزه تفکر و نگاه انقلابی داشته باشند و در غیر این صورت این امر امکان پذیر نخواهد بود.
رضا مصباح، مسؤول حوزه فامنین

حجت الاسلام رضا مصباح، مسؤول حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) فامنین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، کادرسازی انقلابی در حوزه های علمیه را یکی از وظایف اصلی و مهم حوزه دانست و گفت: برای کادرسازی انقلابی در حوزه ها ابتدا، باید نگاه متولیان و مسؤولان به این موضوع مهم درست باشد.

وی ادامه داد: در بحث کادرسازی انقلابی، اولین قدم کار بر روی مسؤولان و متولیان فرهنگی است و اگر بتوانیم نگاه مسؤولان حوزه را نسبت به بحث کادرسازی انقلابی درست کنیم، طلاب هم به همین سمت و سو حرکت خواهند کرد.

مسؤول حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) فامنین افزود: اگر مدیران و مسؤولان حوزه نگاه انقلابی نداشته باشند، این تفکر و نگاه به طلاب نیز منتقل می شود و در حوزه ای که تفکرات انقلابی وجود نداشته باشد، کادرسازی انقلابی ممکن نخواهد بود.

وی اظهار داشت: ما نیز در حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) فامنین در راستای کادرسازی انقلابی تلاش کرده ایم تا مسؤولان و نیروها، افرادی با روحیه و تفکر انقلابی باشند و طلاب با ارزش ها  و نگاه انقلابی تربیت شوند.

حجت الاسلام مصباح بیان کرد: ما در عصر غیبت نگاهی داریم با نام مدیریت در تمام عرصه ها اما مدیریت در عصر غیبت به معنای ورود در هر عرصه از سوی یک شخص واحد نیست و در هر عرصه ای نیروی متخصص خود را می طلبد.

وی ابراز داشت: در عصر غیبت مدیری می تواند موفق باشد که نیروهای زیرمجموعه خود را درست انتخاب کند و آن ها را با چیدمان درستی به کار بگیرد و ضرورت و اهمیت کادرسازی در اینجا مشخص می شود.

مسؤول حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) فامنین در ادامه گفت: اگر در کادرسازی انقلابی از نیروی متعهد، متخصص، با ایمان، دارای تفکر انقلابی و مسلح به سلاح علم و دانش استفاده شود، می تواند در موفقیت بسیار اثرگذار باشد.

وی در پایان تأکید کرد: در کادرسازی انقلابی باید از افرادی استفاده شود که از هر جهت صلاحیت و توانایی لازم را داشته باشند و کسانی که لباس، منش و روش حوزه را قبول نداشته باشند نخواهد توانست تأثیری مثبت در کادرسازی انقلابی داشته باشند./979/302/ب2

ارسال نظرات