۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۸۵۶۶۷
آیت الله دری نجف آبادی:

رسانه ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه رسانه ها باید در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گام بردارند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه مهم رسانه ملی، خبرگزاری ها و مطبوعات است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در نشست با کارکنان صدا و سیمای استان مرکزی که در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: مسؤولان رسانه ملی نسبت به گسترش اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارند.

ظرفیت بالای علمای دینی در کشور

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه رسانه ملی باید بر اساس نیازهای جامعه تلاش کند، گفت: صدا و سیما مهمترین نیازهای جامعه همچون تبیین مفاهیم قناعت، جلوگیری از اسراف، هدایت حکیمانه آحاد جامعه به ویژه جوانان در مسیر معنویت، اخلاق مداری و تقوا و نهادینه کردن نشاط معنوی در جامعه را سرلوحه امور خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ظرفیت بالای علمای دینی در کشور، خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما می تواند با تولید و پخش آثار فاخر و ماندگار و بهره گیری از پتانسیل علمای دینی و اساتید بلندمرتبه دانشگاه در برنامه های آموزشی و اخلاقی در مسیر هدایتگری در جامعه اسلامی گام بردارد.

تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه مهم رسانه ملی

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه رسانه ها در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گام بردارند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه مهم رسانه ملی، خبرگزاری ها و مطبوعات است و باید در این مسیر به خوبی نقش آفرینی کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه رسانه ها در ایران اسلامی باید منجر به توسعه، آبادانی و حل بسیاری از مشکلات در کشور شوند، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید ظرفیت های صنعتی و کشاورزی نقاط مختلف کشور را شناسایی و نسبت به معرفی این ظرفیت ها به آحاد جامعه اقدام کنند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: دشمنان اسلام با سازماندهی گروهک های تکفیری از قبیل داعش، در صدد تخریب ارزش ها و آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) برآمده اند که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید ارزش های دین مبین اسلام را در قالب برنامه های متنوع و تماشاگر پسند به مردم برسانند.

انتشار برنامه های متنوع فرهنگی در فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه رسانه ها به ویژه صدا و سیما سربازان جبهه فرهنگی هستند، ابراز داشت: رسانه ها به خوبی می توانند با تولید برنامه های پسندیده و پربازدید خود نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی با تولید و انتشار برنامه های متنوع فرهنگی در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره در صدد تخریب اعتقادات جوانان ایران اسلامی گام برداشته اند، رسانه ملی باید از تولید و پخش برنامه های بی محتوا و حاشیه ای پرهیز کرده و با تولیدات فاخر و ماندگار فرهنگی در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی و آنان را خنثی کنند./842/202/ب2

ارسال نظرات