۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۸۵۵۱۴

پیشرفت 42 درصدی ساختمان جدید مدرسه علمیه رسول اکرم هفتگل

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل از پیشرفت کاری 42 درصدی ساختمان جدید این مدرسه خبر داد.
حوزه

حجت الاسلام محمدحسین خلیلی، مدیر مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) هفتکل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به ساختمان جدید این مدرسه ابراز داشت: کلنگ زنی این ساختمان در سال 92 از سوی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله موسوی جزایری انجام شد اما تاکنون به علت عدم تأمین هزینه مالی به پایان نرسیده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) هفتگل افزود: این ساختمان سه طبقه ای با 25 حجره و 10 مَدرَس به متراژ 2400 متر است که هر طبقه متراژ 800 متر را دارد که هم اکنون با 42 درصد پیشرفت عمرانی در حال تکمیل پروژه از لحاظ زیرساخت ها هستیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: هفت واحد مسکونی در کنار این ساختمان برای اساتید حوزه در نظر گرفته شد که این پروژه هم نزدیک به 50 درصد پیشرفت عمرانی داشته است.

حجت الاسلام خلیلی گفت: 110 طلبه در پایه های اول تا دهم به تحصیل اشتغال دارند که در سال تحصیلی جدید طلبه های پایه یکم تا ششم در خود مدرسه و پایه هفتم تا دهم در محلی دیگر به صورت مجزا به تحصیل می پردازند.

وی با بیان این که طلبه ها در زمینه فعالیت های فرهنگی با حضور در مدارس شهرستان به اقامه نماز می پردازند، اظهار داشت: در مساجد نیز افزون بر اقامه نماز جماعت، برگزاری طرح حلقه های صالحین را بر عهده دارند که در این باره استقبال خوبی از سوی طلبه ها صورت گرفته است./303/9466/ب1

ارسال نظرات