۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۴۸۵۴۸۳

طرح تربیت طلاب مشاور در حوزه علمیه زنجان برگزار شد

طرح تربیت طلاب مشاور در حوزه علمیه زنجان به منظور تربیت طلاب مستعد در زمینه روانشناسی و مشاوره از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان برگزار شد.
اساتید مشاوره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، طرح تربیت طلاب مشاور در حوزه علمیه زنجان به منظور تربیت طلاب مستعد در زمینه روانشناسی و مشاوره برای ارائه خدمات مشاوره ای در سطح مدارس علمیه استان، از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان برگزار شد.

بنابر این گزارش، این طرح فعلا در مرحله ابتدایی آن بوده و از طلاب داوطلب در این زمینه افزون بر آزمون کتبی که حاوی 180 سؤال هوش و تست شخصیتی است، یک مصاحبه حضوری نیز به عمل آمده و از بین همه شرکت کنندگان، 30 نفر پذیرفته شده به مراحل بعدی آموزشی راه پیدا خواهند کرد.

مسؤولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان اهداف برگزاری این طرح را تربیت طلاب مشاور برای بکارگیری در سطح مدارس علمیه استان دانسته و اعلام کرده اند که نفرات برگزیده بعد از گذراندن دوره های مقدماتی، تکمیلی و تخصصی برای امر مشاوره به کار گرفته خواهند شد.

گفتنی است، بیش از 70 نفر از طلاب خواهر و برادر در مرحله ابتدایی و آزمونی این طرح شرکت کرده و پس از بررسی های لازم، نتایج به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید./949/204/ب2

 

ارسال نظرات