۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۸۵۴۶۸

شماره 133 ماهنامه انتظار نوجوان در بازار نشر

مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) صد و سی و سومین شماره ماهنامه انتظار نوجوان را منتشر شد.
انتظار نوجوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) صد و سی و سومین شماره ماهنامه فرهنگی انتظار نوجوان ویژه اسفند‌ماه 1395 را به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی چاپ و روانه بازار کرد.

در قسمتي از اين ماهنامه درباره انتظار این سخن از رهبر معظم انقلاب نقل شده است: «قانع نشدن به وضع موجود و تلاش فزاینده و مستمر در انجام اعمال نیک و خیر یک بُعد انتظار است و امید به آینده‌ای روشن که در آن سراسر زندگی بشر را تفکر الهی فرا خواهد گرفت، بُعد دیگر انتظار است».

این ماهنامه دربردارنده موضوعات «سبد سبد نور»، «اخبار»، «خاطرات بد»، «قصه های ماه»، «حاج آقا اجازه»، «درخت، شعر است»، «اسمش را می‌گذاریم روح الله»، «گپ و گفت» و «نوجوان منتظر» است.

در زیر عنوان «سبد سبد نور» از حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی نیز درباره مسجد مقدس جمکران این سخنان نقل شده است: «در خصوص فراهم شدن مقدمات ظهور برخی این نظر را اعلام می‌کنند زمانی که همه جا را فسا فرا بگیرد ظهور حضرت محقق می‌شود در حالی که در قرآن کریم آمده است زمین میراث بندگان صالح خواهد بود.

مسجد مقدس جمکران مکانی است که با دستور امام زمان عجل الله تعالی فرجه ساخته شده است و دستوری که ایشان برای ساخت این مسجد داده‌اند در رؤیا نبوده و در بیداری بوده است. در مسجد مقدس جمکران با فرمان حضرت شجره طیبه ای بنا نهاده شده و امروز شاهد هستیم که دل‌های عاشقان همواره متوجه این مکان مقدس است.

برخی از مخالفت‌ها و اظهارنظرهای نادرست درباره مسجد مقدس جمکران دلیل مشخصی ندارد و امروز مسجد مقدس جمکران به مرکزی با جاذبه‌های معنوی بسیار برای تربیت نفوس تبدیل شده و نمازی در این مسجد قرائت می شود که سراسر توحید است».

در بخش دیگری از این ماهنامه عنوانهای «چهارده ماه شب چهارده»، «جوان مهدوی»، «نردبان آسمان»، «یک روز یک ایرانی»، «بوستان گردی»، «شعر» و «تجربه های نوشتن» آمده است.

همچنین از آیت الله امامی کاشانی درباره انتظار امام زمان علیه السلام از انسان ها چنین نقل شده است: «توجه به ولی خدا در زندگی اثر می‌گذارد. توجه به ولی خدا، یعنی این‌که انسان خودش را با ولی خدا منطبق کند؛ یعنی خودش را با اخلاق او، با روش و نظر او، منطبق کند و ببیند امام عصر عجل الله تعالی فرجه از او چه کاری را می‌خواهد. همین طور که امام زمان علیه‌السلام وقتی می‌بیند خدا از او چه می‌خواهد، همان را انجام می دهد».

در بخش پایانی ماهنامه نیز مطالبی با  عنوان های «فقط با تو می‌گویم»، «معرفی جشنواره»، «کبوترانه»، «معرفی تارنما و اپلیکیشن»، «شعر»،  و «کاریکتابتور» به چشم می‌خورد.

مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) صد و سی و سومین شماره ماهنامه انتظار نوجوان را در 48 صفحه و با قیمت 5700 تومان منتشر و روانه بازار کرده است./907/ن602/ش

ارسال نظرات