۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۸۵۴۶۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد؛

برگزاری طرح دست های مهربانی در استان زنجان

طرح دست های مهربانی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در آستانه سال جدید در برخی از شهرستان های این استان برگزار شد.
طرح دست های مهربانی

حجت الاسلام احمد نیکنام، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری طرح دست های مهربانی در زنجان، گفت: سـازمان اوقـاف و امـور خیـریــه در کمک به نیازمنـدان، طـرح «دست‎‌های مهربانی» را اجرا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به این که یکی از رسالت‌های خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه، نظارت و صیانت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش است، افزود: در همین راستا طرح‌های مربوط از سوی اوقاف استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام نیکنام در ادامه با بیان این که سازمان اوقاف در توسعه و گسترش موقوفات نیز اقدامات مربوطه را انجام داده است، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، مردم اعتماد زیادی نسبت به سازمان اوقاف و امور خیریه پیدا کرده‌اند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به طرح های مختلفی که در طول سال از سوی این سازمان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های مهم اجرایی از سوی اوقاف زنجان طرح دست‎‌های مهربانی» است، که هر سال به مناسبت ایام نوروز اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به این که طرح «دست‎‌های مهربانی» با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در کمک به ایتام و مستمندان اجرا می‌شود، اظهار داشت: شناسایی افراد نیازمند، مطابق نیت واقفان و بهره‌مندی آنها از اجرای نیت، ایجاد وحدت رویه از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: عمل امینانه نیات واقفان و نظام‌مند کردن آن و ترغیب و تشویق برای ایجاد موقوفات جدید متناسب نیز از دیگر اهداف اجرای طرح «دست‎‌های مهربانی» است.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه طی روزهای اخیر نیز طرح «دست‎‌های مهربانی» از محل موقوفات موجود، در استان زنجان اجرا شد، افزود: از محل این موقوفات در شهرستان خدابنده و در مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولان ذهنی بهزیستی، طرح دست های مهربانی اجرا شد./949/302/ب2

ارسال نظرات