۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۸۵۴۳۱
امام جمعه راوند كاشان:

برنامه هاي فرهنگي بقاع متبركه توطئه های دشمن را خنثی می کند

امام جمعه راوند كاشان گفت: برنامه هاي فرهنگي در بقاع متبركه و امامزادگان مانند تيري است كه بر قلب دشمن زده مي‌شود و آنها را از رسيدن به اهدافشان دور مي‌كند.
حجت الاسلام سيد مهدي اصل حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد مهدي اصل حسيني، بعد از ظهر امروز در همايش توجيهي آموزشي هيأت امنا و خادمين آستان مقدس امامزادگان شهرستانهاي كاشان و آران و بيدگل در آستان مقدس امامزاده ولي ابن موسي(ع) راوند كاشان، گفت: خدمت به ذريّه اهل خاندان عصمت و طهارت افتخار بزرگي است كه نصيب خادمين در بقاع متبركه شده است.

وي با اشاره به اين فرمايش رهبرمعظم انقلاب كه بقاع متبركه بايد تبديل به قطب فرهنگي كشور شود، گفت: اوقاف در برنامه هاي فرهنگي بقاع متبركه داراي شناسنامه خوبي است و امروز مردم به اوقاف اعتماد دارند.

حجت الاسلام اصل حسيني، برنامه فرهنگي در آستان مقدس امامزاده ولي ابن موسي(ع) راوند كاشان، را حائز اهميت دانست و گفت: برنامه هاي فرهنگي انجام شده در اين امامزاده، فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر تبدبل شدن بقاع متبركه به قطب فرهنگي را عينيت بخشيده است.

وي، برگزاري مسابقات قرآني، دعاي توسل، دعاي كميل، اقامه نماز جماعت، مداحي ها، عزداري ها هيئات مذهبي و تجمع هيئات مذهبي به مناسبتهاي مختلف و اقامه نماز سياسي عبادي جمعه و حضور استقبال پرشور نمازگزاران جمعه را از جمله برنامه هاي فرهنگي در آستان مقدس امامزاده ولي ابن موسي(ع) راوند كاشان اعلام كرد.

امام جمعه راوند كاشان با اشاره به فعاليت هاي جديد هيأت امنا در آستان مقدس امامزاده ولي ابن موسي(ع) راوند كاشان، گفت: براي اجراي برنامه هاي نوروزي از جمله آرامش بهاري و برپايي خيمه هاي معرفت بسيج عمومي داريم و در خطبه هاي نماز جمعه راوند نيز بر حضور مردم راوند درآستان مقدس امامزاده ولي ابن موسي(ع) راوند كاشان بعنوان خادم افتخاري براي خدمت به زائرين حضرت تأكيد شد.

حجت الاسلام اصل حسيني، خدمت در امامزادگان را افتخار بزرگي دانست و گفت: هر چقدر براي امامزادگان وقت بگذاريم مطمئن باشيد خداوند چندين برابر آن را تلافي مي‌كند.

وي برگزاري برنامه هاي فرهنگي، مشاوره ها، پاسخ به مسائل شرعي و شبهات در امامزادگان براي نسل نوجوان و جوان مهم قلمداد كرد و عنوان كرد: حضور اردوهاي دانش آموزي و استفاده از برنامه هاي فرهنگي و مشاوره هايي كه در اين امامزاده انجام مي شود در تربيت نسل آينده كشور نقش مهمي مي تواند داشته باشد.

حجت الاسلام اصل حسيني با اشاره به اينكه اگر امروز ما در امامزادگان و بقاع متبركه براي نسل نوجوان و جوان خود برنامه ريزي نداشته باشيم، دشمن براي آنها برنامه خواهد داشت، گفت: داعش امروز به هر منطقه اي كه در سوريه و عراق  وارد شده است، ابتدا امامزادگان و بقاع متبركه را هدف قرار داده و تخريب كرده است.

به گفته وي، برنامه هاي فرهنگي در بقاع متبركه و امامزادگان مانند تيري است كه بر قلب دشمن زده مي‌شود و دشمن را از رسيدن به اهداف خودش دور مي‌كند./202/1307/ب1

ارسال نظرات