۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۴۸۵۳۹۷
معاون آموزش حوزه عبمیه خواهران لرستان خبر داد؛

تمدید مهلت نام نویسی حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خواهران لرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: علاقه مندان تا 25 اسفندماه جاری می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
پذیرش طلبه

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خواهران از 20 بهمن ماه به مدت یک ماه بیان داشت: مهلت نام نویسی تا 25 اسفندماه جاری جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه بنا بر ظرفیت هر مدرسه بین 30 تا 35 طلبه جدیدالورود در مدارس علمیه استان لرستان پذیرش می شود، افزود: پذیرش در سطح دو و سه حوزه صورت می گیرد.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به پذیرش طلاب در سه مدرسه علمیه سطح سه در رشته های تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول و کلام خاطرنشان کرد: امسال جهت پذیرش طلاب سطح سه از بین دانشجویان دارای مدرک کارشناسی مرتبط نام نویسی صورت می گیرد.

مهرابی در ادامه یادآور شد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی whc.ir مراجعه کنند.

وی استقبال داوطلبان را مثبت ارزیای کرد و گفت: بالا بودن آمار نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه فرصتی مناسب در جهت شناسایی و پذیرش افراد علاقه مند و مستعد برای ورود به حوزه است.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به برگزاری آزمون ورودی و دوره های مصاحبه خاطرنشان کرد: مهم ترین ملاک و معیار در پذیرش اخلاق و اعتقادات و سپس سطح علمی داوطلبان است که در دوره های گزینش بررسی می شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین عامل موفقیت در عرصه طلبگی داشتن هدف و انگیزه است، اظهار داشت: تلاش می شود در مراحل پذیرش این مهم برای داوطلبان تبیین شود و افرادی که دارای انگیزه، هدف و استعداد کافی هستند جذب شود.

مهرابی یادآور شد: در مدارس علمیه تلاش می شود انگیزه و استعداد طلاب شکوفا شود و با هدایت طلاب در مسیر طلبگی و ارتقای سطح علمی و بصیرتی این قشر در جهت نقش آفرینی آنان در جامعه و انجام رسالتهای طلبگی صورت می گیرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات