۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۸۵۳۸۵
مدیر حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد؛

جذب جوانان توانمند عاملی مهم در جهت تقویت حوزه های علمیه

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت جذب جوانانی مؤمن، با استعداد و توانمند در حوزه علمیه، گفت: جذب جوانانی توانمند امری مؤثر در تقویت حوزه های علمیه است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فعالیت تبلیغی مبلغان را امری مهم در جهت تبیین و ترویج آموزه های دینی و بصیرت افزایی در جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت تبلیغی مبلغان ضرورتی انکار ناپذیر است، افزود: با توجه به مهلت نام نویسی حوزه های علمیه، بخش عمده ای از فعالیت مبلغان در جهت اطلاع رسانی در امر پذیرش است.

فعالیت بیش از  90 مبلغ طرح هجرت در استان لرستان

مدیر حوزه های علمیه لرستان از فعالیت 90 تا 120 مبلغ طرح هجرت در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: با تبیین آثار و برکات تحصیل در حوزه از سوی مبلغان اعزامی می توان در پذیرش جوانان توانمند و مستعد گامهای مؤثری برداشت.

وی تبیین آموزه های دین، حفظ ارزشها، تلاش در جهت گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و گسترش آموزه های دینی را از جمله فعالیت مبلغان اعزامی عنوان کرد.

حجت الاسلام میناپور با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در جهت آگاه سازی و پذیرش جوانان با استعداد، علاقه مند و مؤمن در حوزه عنوان داشت: پذیرش جوانانی با استعداد و توانمند امری مهم در راستای تقویت حوزه های علمیه است.

وی یادآور شد: تقویت حوزه های علمیه عاملی مؤثر در جهت حضور مؤثر مبلغه در عرصه تبلیغ، مساجد و دیگر عرصه های تبلیغی  است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: جذب افرادی علاقه مند و مستعد در حوزه و تربیت طلابی طلاب توانمند و ولایتمدار اقدامی مهم و ارزشمند در کاهش آسیبهای اجتماعی است.

وی بیان کرد: تبلیغ و ترویج آموزه های دینی که هدف مهم فعالیت تبلیغی مبلغان است، اقدامی مؤثر در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی و کاهش آسیبهای اجتماعی است./302/9459/ب1

ارسال نظرات