۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۸۵۱۹۶
مسؤول گروه تبلیغی منتظران مصلح مطرح کرد؛

تأثیر تبلیغ جهادی مثال زدنی است

مسؤول گروه تبلیغی منتظران مصلح فعالیت تبلیغی در مناطق محروم را مهم دانست و گفت: تأثیرگذاری و استقبال مردم از فعالیت های تبلیغی جهادی مثال زدنی است.
مبلغان جهادي

حجت الاسلام محمد پورمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی منتظران مصلح عنوان کرد: این گروه تبلیغی با هدف نشر مبانی و معارف دینی و اسلامی به ویژه در مناطق محروم از سال 86 آغاز به کار کرده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت فعالیت فرهنگی در مناطق محروم و دورافتاده، تمرکز خود را بر روی فعالیت در این مناطق گذاشته ایم و تا کنون تأثیرگذاری این فعالیت ها بسیار خوب بوده است.

مسؤول گروه تبلیغی منتظران مصلح تصریح کرد: بیش از 200 مبلغ جهادی در این گروه تبلیغی فعالیت دارند که در ایام مختلف تبلیغ مانند ایام فاطمیه، ماه های محرم، صفر، رمضان و دیگر روزهای سال با اعزام به مناطق محروم کشور به ویژه در استان آذربایجان غربی، رسالت تبلیغی خود را به صورت جهادی انجام می دهند.

حجت الاسلام پورمند فعالیت تبلیغی در مدارس و مساجد را از مهمترین برنامه های این گروه تبلیغی برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تبلیغ در میان نوجوانان و جوانان، بخش عمده ای از فعالیت های ما در مدارس انجام می شود و تلاش می کنیم تا با ارتباط گیری با دانش آموزان بتوانیم پرسش های دینی و معارفی آنها را پاسخ دهیم.

وی اضافه کرد: در مناسبات مذهبی و دیگر ایام تبلیغی در مساجد نیز برنامه های خوبی را اجرا کرده ایم که مورد استقبال مردم قرار گرفته است و اگر در یک محلی یک گروه تبلیغی اعزام شده است، بارها مشاهده شده که مردم خودشان درخواست اعزام مجدد گروه تبلیغی داشته اند که این موضوع برای ما بسیار دلگرم کننده بوده است.

مسؤول گروه تبلیغی منتظران مصلح تأکید کرد: یکی از کارهایی که توسط گروه ما انجام شده است، جمع آوری کتابی از خاطرات تبلیغ افرادی است که در این سالها به مناطق مختلف اعزام شده اند که این مطالب می تواند پاسخگوی نیاز مبلغان جهادی فعال در مناطق محروم و شناسایی نیازهای تبلیغ در این مناطق باشد.

وی افزود: شاید عاملی که سبب استقبال طلاب از تبلیغ در مناطق محروم شده است، جهادی بودن و همچنین اثرگذاری فراوان آن بر ساکنان این مناطق بوده است و همین موضوع سبب شده تا مبلغان ما با توان بیشتری به فعالیت تبلیغی بپردازند.

حجت الاسلام پورمند در پایان خاطرنشان کرد: ما انتظار زیادی از دفتر تبلیغات و دیگر نهادهای فرهنگی نداریم و تنها درخواست ما این است که اگر هزینه رفت و برگشت طلاب به مناطق مختلف را تأمین کنند کمک خوبی به تداوم این حرکت جهادی شده است./872/ت302/ی

ارسال نظرات