۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۸۴۹۷۲
تا 25 اسفندماه؛

پذیرش مؤسسه امام خمینی در مقطع کارشناسی تمدید شد

طلاب خواهر و برادری که دارای مدرک سطح یک حوزه هستند می توانند تا 25 اسفندماه 95 در یکی از 13 رشته مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی(ره) ثبت نام کنند.
مؤسسه امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی مؤسسه امام خمینی(ره) از میان طلاب سطح یک حوزه علمیه تا 25 اسفندماه 95 تمدید شد.

مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از بین برادران و خواهران طلبه رسمی حوزه های علمیه، برای تحصیل در علوم انسانی در مقطع کارشناسی به دو شیوه حضوری و نیمه حضوری ویژه برادران و خواهران و با برگزاری آزمون اختصاصی، برای سال تحصیلی آینده دانشجو می پذیرد.

آزمون ورودی کارشناسي این مؤسسه در 13 رشته علوم انسانی برگزار مي شود و پذيرش دانش‌پژوه مقطع کارشناسي ويژه طلاب سطح يک حوزه ‌های علميه در رشته های معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم‌تربیتی، علوم‌سیاسی و علوم‌قرآنی است.

متقاضیان و علاقمندان می توانند تا تاریخ 25 اسفند ماه با مراجعه به وبگاه پذیرش مؤسسه به نشانی  http://paziresh.iki.ac.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

یادآور می شود، آزمون ورودی مؤسسه امام خمینی(ره) 8 اردیبهشت ماه سال آینده در ساختمان مرکزی مؤسسه امام خمینی(ره) شهر قم بوده و دوره تحصیلی نیز از اواسط شهریورماه آغاز می شود و طلاب می توانند به صورت حضوری یا نیمه حضوری در این مقطع تحصیل کنند.

گفتنی است، مواد درسی و منابع آزمون پذيرش کارشناسی شامل؛ فقه(شرح لمعه ابواب: طهارت، صلاه، متاجر،اجاره،نکاح)، اصول فقه (اصول الفقه مرحوم مظفر تا اول مباحث الحجه)، منطق(المنطق مرحوم مظفر)، ادبیات عرب (در حد سطح یک حوزه)، ادبیات فارسی (بربال قلم) و زبان انگلیسی (مقدماتی) است./1330/ت303/ی

ارسال نظرات