۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۸۴۸۹۷
امام جمعه همدان:

دوری از عقلانیت نتیجه ای غیر از دوستی با دشمنان اسلام ندارد

آیت الله طه محمدی به یاوه گویی های نتانیاهو در زمینه ایجاد ناتوی عربی علیه ایران اشاره کرد و گفت: اسلام بر پایه عقلانیت بنا شده است و در صورتی که از تفکر و عقلانیت فاصله بگیرد نتیجه ای به غیر از هم پیمان شدن با رژیم صهیونیستی ندارد.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به بارش مطلوب نزولات جوی در استان، اظهار داشت: همه باید در این سال به کاشت نهال در همدان توجه کنیم چرا که همدان به عنوان شهر سبز در ایران معرفی شده است.

وی با بیان این که رعایت تقوا در همه ابعاد زندگی راهگشا است، ابراز داشت: تقوای حقیقی تقوایی است که از بینش حقیقی انسان سرچشمه گرفته باشد و این تقوا سعادت انسان را بیمه و تضمین می کند.

امام حمعه همدان در ادامه با اشاره به شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: شناخت حضرت زهرا(س) و معرفت به جایگاه ایشان سبب سعادت و به کمال رسیدن انسان است.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی با اشاره به اعتراف غرب در حمایت از داعش، اظهار داشت: غرب با حمایت خود داعش را در منطقه تقویت و ایجاد کرد که سبب ریخته شدن خون هزاران نفر از زنان و کودکان بی گناه در منطقه است.

وی به یاوه گویی های نتانیاهو در زمینه ایجاد ناتوی عربی علیه ایران اشاره کرد و افزود: اسلام بر پایه عقلانیت بنا شده است و در صورتی که از تفکر و عقلانیت فاصله بگیرد نتیجه ای به غیر از هم پیمان شدن با رژیم صهیونیستی ندارد.

رییس شورای حوزه استان همدان گفت: پدیده شوم قاچاق کالا که در سال جاری عزمی جدی برای ریشه کن کردن آن ایجاد شده است؛ جوانان، اشتغال و سلامت جامعه را تهدید می کند و مردم در این زمینه باید پیش قدم شوند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) درباره اهمیت شناخت حضرت زهرا(س)، تصریح کرد: امام صادق(ع) فرمود هر کس بتواند درباره مادر ما حضرت زهرا(س) شناخت پیدا کند، شب قدر را درک کرده است.

آیت الله طه محمدی در پایان خاطرنشان کرد: گستره شفاعت حضرت زهرا(س) بسیار زیاد است تا جایی که حتی برخی افراد که از شیعیان نیستند و به ایشان محبت دارند هم در قیامت مورد شفاعت ایشان قرار می گیرند./979/202/ب2

 

ارسال نظرات