۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۸۴۷۰۰
نماینده ولی فقیه در ایلام:

بنیاد مستضعفان از برکات نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: بنیاد مستضعفان یکی از برکات انقلاب اسلامی بود که از زمان تاسیس آن تا کنون خدمات ارزنده ای را به مناطق محروم داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شب گذشته در دیدار رییس بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: بنیاد مستضعفان یکی از برکات انقلاب اسلامی بود که از زمان تاسیس آن تا کنون خدمات ارزنده ای را به مناطق محروم داشته است.

وی افزود: بنیاد مستضعفان تکیه گاهی برای افراد مستضعف بوده و این رویه باید همچنان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی خاطر نشان کرد: در واقع امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز به مستضعفان نگاه ویژه ای داشته و همین موضوع سبب می شود تا احساس تکلیف مضاعفی نسبت به مناطق محروم وجود داشته باشد.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: کارهای تولیدی این بنیاد در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد و باید گام های بلند تری در این راستا برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه استان ایلام از ظرفیت های بزرگی در حوزه های کشاورزی و دامداری برخوردار است، از بنیاد مستضعفان خواست تا نسبت به این ظرفیت ها توجه ویژه ای داشته باشد.

وی در پایان از رییس بنیاد مستضعفان کشور خواست تا در تکمیل زائرسرای ایلام در مشهد مقدس کمک های لازم و کافی را به استان ایلام داشته باشد./203/879/ب1

ارسال نظرات