۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۸۴۶۶۵
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

امنیت و اقتدار امروز کشور به برکت خون شهدا است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: امروز اگر شاهد وحدت، دینداری، ایمان، امنیت و اقتدار در کشور هستیم از برکت خون شهدا است و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در مراسم وداع با دو شهید گمنام که در مسجد امام خمینی(ره) شریفیه قزوین برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: خدای متعال در برابر یاوه‌گویی‌های کافران و آن‌هایی که پیامبر(ص) را ابتر معرفی می‌کردند، خیر کثیر یعنی حضرت فاطمه(س) را به ایشان عطا کردند.

وی در ادامه با بیان این‌که درک خیر کثیر بودن حضرت زهرا‌(س) کاری دشوار است، افزود: فاطمه حکیمه پیامبر‌(ص) و پرورش دهنده حکمت است، این بانوی بزرگوار ائمه الهی را در دامان خود پرورش داد و این موضوع بزرگ‌ترین نشانه حکیم بودن ایشان بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: خدای متعال خطاب به رسول اکرم‌(ص) فرمودند که به زودی به شما نعمتی می‌دهیم که رضایت شما را در پی خواهد داشت و ولادت حضرت زهرا‌(س) یکی از آن نعمت‌ها بود زیرا از نسل ایشان امامی می‌آید که زمین را پر از عدل و داد می‌کند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: حضرت زهرا(ع) با آن مقام عصمت و کمالاتی که داشتند کفو و همتایی جز مولای متقیان نداشتند و پیامبر(ص) هر چه درباره امام علی(ع) گفته‌اند درباره این بانوی بزرگوار هم فرموده‌اند و این نشان از جایگاه والای ایشان دارد.

وی با بیان این‌که خانواده شهدا فقط اعضای شناسنامه‌ای آن‌ها نیستند و همه مردم خانواده شهدا محسوب می‌شود، اظهار کرد: همه مردمی که در مراسم استقبال و وداع با شهدایی که هیچ نسبتی با آن‌ها ندارند حضور پیدا می‌کنند، جزء خانواده شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: امروز اگر شاهد وحدت، دینداری، ایمان، امنیت و اقتدار در کشور هستیم از برکت خون شهدا است و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی در پایان گفت: مردم شریفیه در التزام به دین از قدیم الایام می‌درخشند و امیدوارم بافت ایمانی خود را برای همیشه حفظ کنند، این شهر شهدای نورانی زیادی به انقلاب تقدیم کرده است و امروز با حضور دو شهید گمنام دیگر این منطقه نورانی‌تر شد./101/873/ب1

ارسال نظرات