۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۸۴۶۳۴
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

الگوگیری از سیره بزرگان دین بهترین شیوه تربیتی است

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان الگوگیری از سیره بزرگان دین را بهترین شیوه تربیتی عنوان کرد و گفت: با الگو گرفتن از ابعاد گوناگون زندگی اهل بیت(ع) می توان در جهت حفظ ارزشها گام برداشت.
تعلیم و تربیت

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، بیان داشت: حضرت فاطمه(س) الگوی مسلمانان جهان به ویژه زنان است.

وی ایام فاطمیه را فرصتی برای تبیین سبک زندگی فاطمی عنوان کرد و افزود: با الگوگیری از سبک زندگی فاطمی و پیروی از سیره و سنت زندگی ایشان می توان سبک زندگی خود را به سبک زندگی این بانوی بزرگ اسلام نزدیک ساخت.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان ترویج سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی فاطمی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: در سایه ترویج این مهم هجمه های فرهنگی خنثی می شود و راهی برای مقابله با سبک زندگی غربی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی در تقویت اخلاق و حفظ امنیت روانی و اجتماعی نقش آفرین است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ولی پور با تأکید بر ضرورت الگوگیری از ابعاد گوناگون زندگی حضرت زهرا(س)، بیان داشت: الگوگیری از سیره بزرگان دین بهترین و مناسبترین روش تربیتی است.

وی بیان داشت: برای تربیت نسل جوان و مقابله با آسیبهای اجتماعی با معرفی الگوها و تبیین سبک زندگی اسلامی باید در جهت تقویت باورهاو اعتقادات جوانان گام برداشت.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان با اشاره به فعالیتهای تبلیغی مبلغان در جهت معرفی و تبیین ارزشها و آگاه سازی نسل جوان، اظهار داشت: تبلیغ چهره به چهره از فعالیتهای اثرگذار در این زمینه است.

وی عنوان کرد: بصیرت بخشی در جامعه به ویژه بین نسل جوان از اهداف مهم فعالیتهای تبلیغی در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی است./9459/302/ب2

ارسال نظرات