۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴
کد خبر: ۴۸۴۳۶۹
الله کرم:

عملکرد انقلابی تا کنون ما را موفق کرده است

رییس شورای هماهنگی حزب‌الله با بیان اینکه برخورد و عملکرد انقلابی همیشه ما را موفق کرده است، ابراز داشت: دولت سازش امروز تلاش دارد با دیپلماسی جنگ ترامپ علیه ایران در انتخابات آینده پیروز شود.
حسين الله کرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسین الله کرم رییس شورای هماهنگی حزب‌الله در تبریز در نشست بصیرت حزب‌الله که در مسجد میناساز تبریز برگزار شد با بیان اینکه چرا جمهوری اسلامی در اقتصاد و اشتغال موفق نیست، اظهار داشت: برخورد و عملکرد انقلابی همیشه ما را موفق کرده است.

وی مردم، رهبری و ایدئولوژی را سه عنصر اصلی انقلاب دانست و گفت: بر اساس این سه عنصر بارها موفق شده ایم، مردم تبریز نشان دادند که اهل اقدامات هوشمندانه هستند و در چهلم قیام مردم تبریز از روی آگاهی حاضر شدند و زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.

رییس شورای هماهنگی حزب‌الله کشور تفکر اسلامی را اساس ایدئو لوژی انقلابی دانست و رهبری را عنصر مؤثر جامعه ایرانی خود و ابراز داشت: مردم در برابر اشاره رهبری چون امام راحل در 17 شهریور به خیابان آمدند و حماسه بزرگی را برای انقلاب رقم زدند.

وی با اشاره به دو رویکرد انقلابی و محافظه کاری، تصریح کرد: بعد از انقلاب منتظر ایجاد حکومتی متحد بودیم اما دو گانگی انقلابی و محافظه کاری در کشور ایجاد شد، پیاده شدن رویکرد انقلابی سبب خواهد شد تا هر کسی به جهت نوه امام بودن بدون هیچ صلاح و مشورتی وارد مجلس خبرگان نشود.

الله کرم با بیان اینکه محافظه کاران با بهانه دهکده جهانی استقلال کشور را نشانه رفته اند،  ابراز داشت: این محافظه‌کاری است که سبب می شود  شخص دچار سکولاریسم  و بی تفاوتی در برابر آرمان فلسطین شود و در همراهی مظلومان فلسطین، فریاد «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» را سر دهد.

وی فرد انقلابی را حامی ملت، مظلومان و مقابل دشمن خواند و افزود: سازش دولت محافظه‌کار می‌خواهد همه‌چیز را حتی با عقب‌نشینی حل کند اما  ملت حزب‌الله و انقلابیون شکست را نخواهند پذیرفت و شهدای مدافع حرم در حقیقت سندی بر این امر است.

رییس شورای هماهنگی حزب‌الله با بیان اینکه محافظه کاری دولت قدرت هسته ای ایران را از میان برد، ادامه داد: در دوران کارگزاری به علت عدم وجود عنصر مردم محافظه‌کاری قدرت گرفت و امروز شاهد بروز حقوق‌های نجومی و وام‌های چند هزار میلیاردی هستیم.

وی افزود: استکبارستیزی، فساد ستیزی و دوری از اشرافی گری ما را به برتری می‌رساند، هر زمانی که به ‌صورت محافظه‌کارانه و سازگرانه با دشمن سخن کردیم شکست را متحمل شدیم و در صورت برخورد انقلابی، پیروزی را در پی داشتیم، خوشبختانه نیروهای حزب‌الله روزبه‌روز پیشرفت می‌کند.

الله کرم با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: دولتی که غرب از آن حمایت می‌کند، در روزهای آخر بوده و در انتخابات پیش رو باید بار دیگر مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابی اصلح داشته باشند، با ظهور ترامپ دیوانه دولت با بهانه حمله آمریکا به ایرانبه دنبال ورود دیپلماسی وار در عرصه انتخابات است.

وی محدود شدن در فضای سرمایه داری را عامل اشرافی گرایی دانست و افزود: روحانی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند و اگر تنها در عرصه انتخابات حاضر شود، بیش از ۲۰ درصد رأی نخواهد داشت، لازم است آگاهانه در پای صندوق‌های رأی آماده شویم و امید است به فضل الهی با شناخت فردی اصلح و درست رأی درستی به صندوق بیاندازیم./854/ 202/ص

ارسال نظرات