۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۸۴۳۵۶
مدير حوزه علميه كاشان:

مهدويت قوام شيعه است

مدير حوزه علميه كاشان با تأكيد بر اينكه بحث مهدويت قوام شيعه است، گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تنها راه شكست شيعه دور كردن آنها از محرم و مهدويت است.
حجت الاسلام منصور فرجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام منصور فرجي سه شنبه شب در مراسم سوگواري ايام فاطميه هيأت شهداي گمنام كاشان در مؤسسه شهيد تورجي زاده اين شهرستان، گفت: در اسلام و معارف اهل بيت(ع) هيچ چيزي كم نداريم و هر آنچه كه نياز بوده به دست ما رسيده است.

وي افزود: اگر خطبه ها و نهج الفصاحه و خطبه هاي نماز جمعه پيامبر اكرم(ص)  هم نبود، تنها يك خطبه غدير پيامبر اكرم(ص) ما را كفايت مي‌كند و اين درحالي است كه ما خطبه غدير را حتي براي يك بار هم  نخوانده ايم و هيچ بهره از آن نبرده ايم.

به گفته وي، خطبه غدير داراي 51 آيه بوده و 40 بار نام اميرمومنان(ع) و چهار بار نام امام زمان(عج) در آن آمده است و اين در حالي است كه از غدير تا تولد امام زمان(عج) 245 سال فاصله است، به اين معني كه بيش از 4 نسل بايد عوض شدند تا به امام زمان(عج) مي رسيد.

حجت الاسلام فرجي اظهار داشت: خطبه غدير تنها از اميرمومنان(ع) نبود و بعد از حضرت، امام حسن و امام حسين(ع) و بعد از آن 9 نسل امام حسين(ع) هستند كه آخرين آن امام زمان(عج) است و امام زمان هفت ويژگي دارد، سه بار نام مهدي و يك بار نام قائم با هفت ويژگي ظهور، غيبت و قدرت دارد كه  همه  اينها در خطبه غدير آمده است آن هم 245 سال قبل از به دنيا آمدن امام زمان است.

وي يادآور شد: اگر اهل سنت با غدير مخالف هستند و خطبه غدير را كم و  زياد در كتابهاي خود نقل كرده اند براي اين است كه بخش اعظم خطبه غدير بحث مهدوديت است.

مدير حوزه علميه كاشان در ادامه با تأكيد براينكه بحث مهدويت قوام شيعه است، عنوان كرد: آقاي فوكوياما مي گويد، قوام شيعه به كربلا و غدير و مهدويت است چون ريشه شيعه است و پيامبر اكرم(ص) نيز مي فرمايد ‹‹و شيعتَهُ هُمُ الفائزونَ›› علي(ع) و شيعيانش از فائزون هستند.

به گفته وي، مهدويت از خطبه غدير آمده است و هرآنچه را كه نياز انسانها است در خطبه غدير آمده است، از اين رو اهل سنت خطبه غدير را كم و زياد مي‌كنند و آنچه را مي خواهند نقل مي‌كنند.

حجت الاسلام فرجي با اشاره ه اينكه، عاشورا و مهدوديت محوريت تشيع است، يادآور شد: آقاي فوكوياما قدرت شيعه را در دو ويژگي عاشورا و محدوديت مي‌داند و  معتقد است اگر اين دو ويژگي را از شيعه بگيرند، قدرت شيعه درهم شكسته مي‌شود، در غير اين صورت هيچ قدرتي توان مقابله با شيعه را ندارد، چرا كه اگر شيعه تهديد به كشتن شود، عاشورا دارد و شهيد است و اگر تهديد به تحريم شود، امام زمان دارد.

وي اظهار داشت: شيعه براي هر زخمي پادزهري دارد و تنها راه شكست شيعه دور كردن شيعه از محرم و مهدويت است، از اين رو، دشمن روي اين موضوع فعاليت دارد و ميلياردها دلار برنامه ريزي دارد تا ماهيت شيعه را بگيرد و براي رسيدن به هدف خود  مثلث شيعه ايران، لبنان و بحرين را هدف خود قرار داده است.

مدير حوزه علميه كاشان، حمله به شيعيان نيجريه و دستگيري شيخ زكزاكي و شهادت بسياري از شيعيان نيجريه را با هدف كنترل مثلث شيعه و جلوگيري از بزرگ شدن مثلث شيعه و مقابله با گرايش به شيعه در آفريقا دانست و خاطرنشان كرد: دشمن احساس خطر كرده است و با اين اقدامات جنايتكارانه به دنبال شكستن قدرت شيعه است.   

حجت الاسلام فرجي در ادامه قدرت شيعه را قدرت جهاني دانست و گفت: آقاي فوكوياما مي گويد روزي كه ليبرال دموكراسي به جهان آمد، همه گفتند ليبرال دمكراسي جهان را فرا خواهد گرفت و گرفت، اما امروز من به شما هشدار مي دهم كه شيعه همه دنيا را فرا خواهد گرفت و شيعه خطر بزرگ است.

مدير حوزه علميه كاشان خاطرنشان كرد: لامز مستشرق غربي مي گويد، بايد مجسمه معاويه را از طلا بسازيم و در تمام اروپا نصب كنيم، چرا كه تنها كسي كه نگذاشت فرهنگ علوي به اروپا برسد و اروپا را شيعه كند معاويه بود./202/1307/ب1

ارسال نظرات