۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۸۴۳۱۵
امام‌جمعه موقت شیراز:

منشأ گرفتاری مسلمانان جاه‌طلبی خواص و بی‌بصیرتی عوام است

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: در طول تاریخ منشأ گرفتاری‌ها و بلاهایی که مسلمین گرفتار آن شده‌اند جاه‌طلبی خواص و بی‌بصیرتی عوام بوده است.
سید ابوفاضل رضوی اردکانی

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوفاضل رضوی‌اردکانی ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در سپاه ناحیه ثارالله شیراز، گفت: ایشان الگوی بشریت در همه ابعاد زندگی است، کسی که رسول اکرم (ص) و امیرالمؤمنین و ائمه (ع) در عظمت این حضرت سخن گفتند.

وی با بیان اینکه مقام علمی حضرت زهرا (س) متصل به مبدأ وحی و ایشان در مقام زهد، تقوا و عبادت زبانزد بود، افزود امام باقر(ع) می‌فرمایند فاطمه زهرا(س) آن‌قدر در محراب می‌ایستادند که پاهایش ورم می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی ادامه داد: ایشان در سخاوت و دستگیری به مستمندان وقف می‌کرد تا جایی که باغچه‌های بخشیده از سوی پیامبر(ص)، را بذل و بخشش کردند و رفتار بزرگوارانی مانند آن حضرت این‌طور نبود که چون در قدرت هستیم گرفتار مادیات شویم و خودمان را گم کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه مرضیه (س) در بعد سیاسی مبارزه و جهاد می‌کرد، گفت: آن حضرت در فتنه‌های بعد از پیغمبر(ص) حضور داشتند و شخصیتی آگاه بودند و محکم می‌ایستادند.

امام‌جمعه موقت شیراز بیان کرد: اگر خشت کج فتنه‌ها را از زمان صدر اسلام نگذاشته بودند امروز شاهد ظهور داعش و وهابیت نبودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین  رضوی اردکانی در پایان با بیان اینکه خبیث‌ترین و کثیف‌ترین رژیم از نظر فکری و عقیدتی و عملکرد در طول تاریخ و تاکنون رژیم آل سعود است گفت: این رژیم حتی از رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر است، چراکه ریشه خباثت‌های آن‌ها در طول تاریخ اسلام وجود دارد./۹۱۹/102/ب1

ارسال نظرات