۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۸۴۲۶۹
معاون پژوهش حوزه های علمیه استان ایلام:

روحیه جهادی از شاخصه های انقلابی بودن است

معاون پژوهش حوزه های علمیه استان ایلام گفت: اگر تاکنون نظام اسلامی در مقابل دنیای استکبار به پیروزی رسیده به خاطر انقلابی بودن مردم و مسؤولان بوده است و هرگاه روحیه انقلابی در مردم و مسؤولان تضعیف شود، شاهد برآورده شدن آرزوهای دشمن خواهیم بود.
بسطامی

حجت الاسلام بسطامی، معاون پژوهش حوزه های علمیه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حوزه انقلابی و ضرورت انقلابی ماندن حوزه و روحانیت، اظهارداشت: اگر تاکنون نظام اسلامی در مقابل دنیای استکبار به پیروزی رسیده است،  به خاطر انقلابی بودن مردم و مسؤولان بوده است و هرگاه روحیه انقلابی در مردم و مسؤولان تضعیف شود، شاهد برآورده شدن آرزوهای دشمن خواهیم بود.

وی استکبار ستیزی، ولایت مداری، اخلاص، حرکت در مسیر آرمان ها امام(ره) و شهدا، دفاع از ارزش ها را از شاخصه های انقلابی بودن برشمرد و یادآور شد: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان با روحیه انقلابی و ایثار واز خودگذشتگی در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان ایلام به مساله نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: به اذعان مقام معظم رهبری، احتمال جنگ نظامی دشمنان علیه نظام اسلامی به صفر رسیده است، اما دشمنان استحاله نظام از درون را پیگیری می کنند و این مساله با نفوذ ممکن خواهد شد.

حجت الاسلام بسطامی تصریح کرد: هرگز نباید توصیه ها و هشدارهای مقام معظم رهبری را نادیده گرفت، بلکه باید مردم و مسؤولان گوش به فرمان ایشان باشند تا خطری متوجه انقلاب و نظام اسلامی نباشد.

وی در پایان تصریح کرد: بحث معیشت مردم یکی از مهمترین مسائلی است که باید در اولویت کاری مسؤولان قرار گیرد و با روحیه انقلابی درصدد رفع مشکلات مردم برآیند./879/303/ب1

ارسال نظرات