۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۸۴۲۶۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

خون پاک شهدا نظام را در مقابل توطئه ها بیمه کرد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: شهدا با نام حضرت زهرا(س) و حضرت مهدی(عج) در عملیات شرکت می‌کردند، عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ازخودگذشتگی و خون پاک شهدای عزیز انقلاب و دوران 8 سال دفاع مقدس است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک 6 شهید گمنام در این شهر، اظهار داشت: خون پاک و مطهر شهدا بود که انقلاب اسلامی را در برابر همه توطئه‌های دنیای استکبار بیمه کرد.

وی افزود: شهدا با نام حضرت زهرا(س) و حضرت مهدی(عج) در عملیات شرکت می‌کردند، عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ازخودگذشتگی و خون پاک شهدای عزیز انقلاب و دوران 8 سال دفاع مقدس است.

امام‌جمعه ایلام گفت: شهدای عزیز انقلاب اسلامی در عملیات‌های و شب‌های عملیات همواره با ائمه اطهار(ع) توکل و تمسک می‌جستند و حماسه‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس خلق کردند و دشمن را از مرزهای کشوری ایران اسلام ی به عقب راندند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بابیان اینکه شهدای گران‌قدر دوران دفاع مقدس با  نثار جان خود درس‌های بزرگی را به همه آموختند، یادآور شد: شهیدان بهترین الگو برای تمام اقشار مختلف جامعه هستند و امروز نیز ما باید این درس‌ها را تمامی مراحل زندگی خود پیاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه خون شهدای دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌ها بیمه کرد، افزود: امروز انقلاب اسلامی به اکثر نقاط جهان صادر شده است و با همه تحریم و تهدیدهای نظام استکبار، روزبه‌روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده می‌شود.

امام‌جمعه ایلام، در ادامه با اشاره به ایام شهادت بانوی بزرگ اسلامی حضرت فاطمه زهرا(س)، بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی همه بانوان عالم و همه اقشار جامعه است و درراه ولایت و ولایت‌پذیری به شهادت رسید و راه را برای عاشقان لقای پروردگار در بهترین حالات به ارمغان گذاشت.

گفتنی است، این مراسم از میدان شهدای شهر ایلام تا سپاه ناحیه ایلام با حضور اقشار مختلف مردم این استان برگزار شد./879/203/ب1

ارسال نظرات